روح الله زم پس از ۱۴ ماه محاکمه بالاخره صبح دیروز اعدام و جریان فرماندهی او برای همیشه به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، زم در ایستگاه پایانی، صبح روز گذشته روح الله زم به جرم افساد فی الارض و جاسوسی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به دار مجازات آویخته شد و پرونده آمدنیوز برای همیشه به پایان رسید و بسته شد.

بیست و دوم مهر ماه سال گذشته بود که  روح الله زم پس از دو سال تحت رصد بودن در یکی از کشور‌های همسایه بازداشت و به کشور بازگردانده شد.

پس از دستگیری زم، او به مدت ۱۴ ماه تحت بازجویی و محاکمه قرار گرفت و در ششمین جلسه دادگاه خود اعتراف کرد که پشیمان شده و یک لغزش عاقبتش را به باد داده است.

اولین جلسه دادگاه روح الله زم بیست و چهارم بهمن ماه سال گذشته برگزار شد و بر اساس کیفرخواست صادره علیه زم او ۲۱ عنوان اتهامی داشت.

اتهامات روح الله زم

«افساد فی الارض»، ارتکاب جرایم علیه امنیت داخلی و خارجی کشور، ارتکاب نشر اکاذیب به طور گسترده، معاونت در تخریب، معاونت در ایجاد اخلال در نظام اقتصادی کشور، تشکیل و اداره کانال معاند آمدنیوز و صدای مردم با هدف برهم زدن امنیت داخلی و خارجی کشور، جاسوسی به نفع سرویس اطلاعاتی یکی از کشور‌های منطقه، جاسوسی به نفع سرویس اطلاعاتی کشور فرانسه در ابتدای سال ۹۷ تا زمان دستگیری، همکاری با دولت متخاصم آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی در نیمه دوم اسفند ماه سال ۹۶ تا زمان دستگیری، اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرایم علیه امنیت داخلی و خارجی، مشارکت در فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی به نفع گروه‌ها و سازمان‌های مخالف نظام، فعالیت در کانال معاند سحام نیوز با هدف بر هم زدن امنیت داخلی و خارجی کشور، مشارکت در اغوا و تحریک مردم به جنگ و کشتار در دی ماه سال ۹۶، مشارکت در جمع آوری اطلاعات طبقه بندی شده با هدف برهم زدن امنیت کشور، مشارکت در نشر اکاذیب به طور گسترده، توهین به مقدسات اسلام، تحصیل مال از طریق نامشروع و شکایت اشخاص حقیقی و حقوقی از جمله اتهامات روح‌الله زم بود.

روح الله زم در جلسات دادگاه خود اعلام کرد که سنگین‌ترین تیم حفاظتی فرانسه پس از رئیس‌جمهور آن کشور برای او بوده و بر اساس اقرارش وی برای سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی، آمریکا، کشور‌های منطقه و فرانسه جاسوسی می‌کرده است.

زم در دوران مدیریت خود در کانال آمدنیوز علاوه بر جعل سربرگ نهاد ریاست جمهوری برای ورود زنان به ورزشگاه، اسناد مجرمانه متعددی را در کانال خود منتشر کرده بود.

شکایت دولتی‌ها از روح الله زم

بر اساس کیفر خواست کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح، مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه، معاونت حقوقی ریاست جمهوری، عباس جعفری دولت آبادی دادستان پیشین تهران، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه، غلامرضا کاتب نماینده مجلس، حسن یوسفی مطلوب و خانم بهاره صادقی از زم شکایت کرده بودند.

زم سال ۸۸ با معرفی خود به سفارت فرانسه در کشور ترکیه وارد فرانسه شد و همکاری خود با آمدنیوز را آغاز کرد.

نام کانال زم و اقدامات او سال ۹۶ بیش از پیش بر سر زبان‌ها افتاد زمانی که زم در کانال خود مردم را به اغتشاش علیه نظام جمهوری اسلامی ایران ترغیب کرد و به دنبال آن ۲۲۵ پست و متن آموزش ساخت ادوات جنگی در این کانال منتشر شد و جان عده بسیاری به خطر افتاد و علاوه بر آن دیگری جان خود را از دست دادند.

آمد نیوز به اتاق فرماندهی جریان ضد انقلاب تبدیل شده بود

آمد نیوز که به اتاق فرماندهی جریان ضد انقلاب تبدیل شده بود با سرویس‌های جاسوسی بسیاری از کشور‌ها ارتباط برقرار می‌کرد و زم پس از مذاکره با بازماندگان پهلوی و گروه‌های ضد انقلاب خود را لیدر اغتشاشات سال ۹۶ معرفی کرد.

علاوه بر جاسوسی اطلاعات مختلف زم وظیفه اعلام زمان و مکان تردد‌های حاج قاسم سلیمانی را هم برعهده داشت و حتی اطلاعات خانوادگی جانبازان مدافع حرم را هم به صورت کذب در کانال خود منتشر می‌کرد.

زم در جلسات دادگاه خود اعلام کرد ریاست شورای رسانه‌های مبارزه را برعهده داشته و با ساغر کسرایی منشی سناتور آمریکایی در ارتباط بوده است او حتی بنا به توسعه فرانسه با افسران وزارت خارجه این کشور هم ملاقات کرده بود.

زم نهایتاً در جلسه آخر دادگاه خود اعلام کرد که پشیمان است و یک لغزش عاقبت او را به باد داده، اما این پشیمانی سودی نداشت و برای ابراز آن دیر شده بود، زیرا زم در ۱۳ عنوان اتهامی خود به افساد فی الارض محکوم شد و جاسوس‌هایی که انجام داده بود نظام جمهوری اسلامی را خدشه دار کرده بود.

در نهایت روح الله زم تیرماه امسال به حکم قاضی صلواتی رئیس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شد و دیوان عالی کشور هم حکم او را تایید کرد و سرانجام پس از چندین سال جاسوسی انتشار اسناد پیدا و پنهان ایران ترغیب مردم به اغتشاش همکاری با سرویس‌های خارجی پرونده روح الله زم صبح روز بیست و دوم آذرماه سال ۹۹ برای همیشه به پایان رسید و اعدام شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار باران کوثری از بهمن ۹۹ برای همیشه
۰۱:۱۴ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
خب خداروشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۴ آذر ۱۳۹۹
ما منتظر اعدام خائنین به بیت المال هستیم اون هزار میلیاردی ها و که کل لواسان رو بهشون میدن
Iran (Islamic Republic of)
می
۰۸:۳۱ ۲۴ آذر ۱۳۹۹
اعدامش کردن که خودشون لو نرن کارتون پاک بود اعدامش نمیکردین تا خائن ها رو لو بده
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۲۱:۳۶ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
اجساد افراد مهم را منجمد کنیم شاید آینده از طریق پیشرفت تکنولوژی حافظه افراد را بازیابی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
اعداممم
Iran (Islamic Republic of)
فرزند ایران زمین
۲۱:۱۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
انهایی که از حذف یک خیانتکار وطنی نگران میشن و با خیانتکار ان اون ور آبی و دلار خور هامثل بی بی سی ، من و تو ، اینتر ناشیونال وهابی و ... همسو میشن .الحق والانصف ایا غیرت وطنی دارن؟؟؟؟
دانشمند شما رو ترور کردن همین رسانه ها کور و کر و لال شدن چطور با این شرورهای ضد بشری خارج نشین همسو میشن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
فرزند ایران زمین
۲۱:۰۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
با حذف زم ، آمد نیوز شد رفت نیوز.
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۱:۰۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
خیانت کار و خائن به مملکت باید به دار مجازات اویخته شه ،،،بعد از زم ،،،نیروهای اطلاعاتی برن سراغ مصی علینژاد و اون رو هم بیارن ایران ،محاکمه کنن
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد زارع
۲۰:۵۴ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
برخورد دوگانه حقوق بشر در ترور دانشمند شهید فخری زاده و اعدام روح الله زم برای ملت ایران عبرت آمیز است.
بیگناه جلوه دادن خائن به ملت ایران و سکوت در برابر ترور دانشمند خادم ملت نشان می دهد آمریکا و هندستانش فقط بفکر منافع خود هستند.
Iran (Islamic Republic of)
Bm1
۲۰:۴۴ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
سلام ،،، چوب خدا صدا ندارد،، و خائنین به سزای عمل خواهند رسید
فیلم اعدام را هم پخش کنید، اینکه فکر میکرد می‌خوان بترسوننش.
Canada
ناشناس
۲۰:۳۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
از ملت مایه گذاشت
به اسم علی ....ملت
بکام ولی ...بکام خوذش
به سزای اعمال اش رسید
الحمدالله
عاقبت خیانت به وطن اینه
هر دو دنیا را باختی
بخاطر عمر کوتاه این دنیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
این جوانی خام بود و گول به مشت دلار کثیف را خورد کسانی را باید محاکمه کنن که جوانان ما را به بیراهه و خیانت به کشور می کشانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
زم این اطلاعات را از کجا می اورد همکاران داخلی اون را باید اعلام کمید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
میتونست بدون جنجال مثل یک آقا زاده و ژن خوب باشه
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۲۱:۴۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
و اگر می دونست هیچ وقت چنین اشتباهی را نمی کرد
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۹:۲۷ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
همین برخوردی که با زم داشتید در مورد افراد با سرقتهای خشن متجاوزهای به نوامیس همسر کشها تعصبات که منجر به قتل انسان بیگناه میشه اینها را هم اشد مجازات در نظر بگیرید
Canada
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
ایشان مخالف دورعین بود
ایشان از ملت مایه گذاشت تا
به نون و اب حسابی .بادیگارد .اقامت و حقوق نجومی و ویلا برسد .و بابت این عمل خبیث و شیطانی اش
ملت را در داخل به کشتن دهد
کدام ازادی بیان و حقوق بشر
و اطلاعات محرمانه وطن را به دشمن دهد
ایشان فرصت طلب ترین و مرد رند ترین انسان نما بود
میخواست با اتش کشیدن وطن و ناامن کردن وطن
پول بیشتری به جیب بزند
با همه گروهی همکاری میکرد تا از کسی جا نماند
شیطان واقعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
عاقبت خیانت همینه.
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۱۸:۵۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
حالا دیگه اعدام شده

فقط میشه گفت خدا بیامرزدش و از سر گناهانش بگذره
صبر هم به خانواده اش بده
(به هرحال چه مقصر باشه چه نباشه خانواده اش گناه که نکردن)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
الحمدالله دیگه تمام مشکلات با این حرکت غرور افرین حل شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
ان شاءالله بزودی نوبت نحسی پولینژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
عین مه افرید خسروی اعدام شد.اگه راسته چرا فیلم اعدام رو به مردم نشون نمیدن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی علیمحسنی
۱۵:۴۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
دوستان عزیز، برای خیلی از اقشار مردم سوال است که چرا ایشان که جاسوس بود و اطلاعات کشور به وسیله ستون پنجم و عوامل نفوذی جمع آوری و در اختیار دستگاههای اطلاعاتی بیگانه (فرانسه ،آمریکا،اسرائیل) قرار می داد و بدون اینکه مرتبطین وی مطرح شود اعدام شد!! این جاسوس وطن فروش با بعضی از افراد در بدنه دولت ،دستگاه قضائی ومجلس و رسانه ها مرتبط بود، چرا مرتبطین وی در دادگاه به مردم معرفی و اعلام نشد؟ چه کسانی در داخل کشور اطلاعات را جمع آوری و در اختیار روح اله زم می گذاشت؟ باید از دادگاه و دستگاه قضائی بخواهیم به این سوال ها پاسخ دهد.
Germany
Sia
۱۵:۳۱ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
آیا به همان شکلی که ایشان دوستان مقیم خارجش را لو داد ،نفوذی و دوستان درون خود ایران اش را هم لو داد ؟
Iran (Islamic Republic of)
نامmehdi
۱۵:۲۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
اگه حبس ابدش میکردن هیچ لطمه و صدمه ای به نطام جمهوری اسلامی نمیتونست بزنه. اعدامش بخاطر این بود که در اینده شاید مجدد دهانش باز میشد و ابرو و اعتبار خیلیا بخطر می افتاد. الان کسانی هستند که چند برابر زم به ایران لطمه وارد کردن و الان توی سلولای لاکچری اوبن هستند .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۱۶ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
همون بهتر که اعدامش کردن
Netherlands
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
آدم ساده ای بود نباید اعدام میشد نهایت حبس ابد باید بهش میخورد برید اون اختلاسگرهایی که میلیارد میلیارد پول کشور و مردم را غارت کردن را بگیرید اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۹:۳۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
دوست عزیز در کشور ما دزدی جرم نیست از اختلاسها بگیر تا سرقتهای خشن برخورد جدی نمیشه باهاشون برا خودشون همه چیز را تفسیر کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
گناهش، آموزش ساخت کوکتل مولوتف (نارنجک دستی)، ساخت گرز، آموزش کشتن ماموران امنیتی، آموزش جنگ خیابانی و دروغ پراکنی، آموزش و مدیریت آشوب و ... باز هم بگم.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۵۵ ۰۲ دی ۱۳۹۹
بگو عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۰۴ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
بعضی مردم واقعا معلوم نیست فازشون چی هست؟ اون موقع که آن دانشمند هسته ای که کارش علمی بود و هیچ کس نمی شناختش به بدترین شکل ممکن ترور کردند، همی افراد یا هیچ چیزی نگفتند و یا در بهترین حالت گفتند آخی حیف شد. حالا همون اونها سینه چاک کردن که چرا یک وطن فروش با این همه خیانت را اعدام کردند!!! اون کسانی هم که می گویند مگه قتل کرده مثل اینکه یادشون رفته تو کل این آشوب هایی که این بشر راه انداخته بود چند نفر کشته شدند!!
وقتی امثال این افراد زنده بمانند، نتیجه اش می شود ترور دانشمندان و افراد با کفایتی که این وطن فروشان در ازای یک مشت دلار گرای آنها را به دشمن می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
هر حکومتی چه خوب و چه بد مخالفانی داره ----تنها دشمنی که ما میشناسیم آنهایی هستند که معیشت وخانواده و روان مردم را تخریب میکنند
Iran (Islamic Republic of)
سفید برفی
۱۴:۳۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
به نظرم فقط زم خیانت نکرد خیلی ها بودن که صداش در نمی یاد کاش مفسد اقتصادی هم اعدام بشه با این وضعیت اقتصادی که باعث نا امیدی مردم شده این کارا امید نمیاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
بیچاره قربانی خیلی از عوامل داخلی شد.
Canada
Ragnar
۱۴:۲۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
یعنی امکان داره سازندگان سایت های شرط بندی هم دستگیر بشن؟ خداکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
Yjc قبول کن که کامنت ها رو یک جانبه ثبت می‌کنی.طرف تونایی غش میکنی که دوست داری اونی که میخوایو بگن لطفا همه نظرات رو ثبت کن اه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۷ ۲۴ آذر ۱۳۹۹
خبرنگاران جوان و قشنگ فقط نظر هایی ک موافق خودشون رو باشه نمایش میده,حتی بعضی مواقع کلماتی از نظرها رو حذف میکنه,خسته نباشن خداقوت,صدآفرین!!!لااقل دیگهذنندیسید کاربر گرامی نظر شما دریافت شد,بنویسید کاربر گرامی دوست داشتیم نمایش میدیم دوست هم نداشتیم ک هیچی,
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۳۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
جرم آزادی بیان!!!! این جمله خنده داره. طرف در کانالش، آموزش ساخت نارنجک دستی و گرز و ... به کاربرانش می داده، از جنگ داخلی حمایت می کرده و ... . خون خیلی از ایرانی ها گردن این آقا است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
اعدام عامل کافی نیست اعدام بانی های کار مهم و کافیست
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۳:۲۶ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
سلام. پایان خیانت به مردم خود .و چاپلوسی دشمن دار مجازات هست وبس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
در جواب اونیکه گفت دولت بسته معیشتی نداده ما تحت پوشش بهزیستی هستیم تا بحال هیچگونه بسته معیشتی نگرفتیم فقط همون وام ک باید پرداخت شه اون بسته ها هم مردم کمک کردن ن دولت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
اعدام چاره کار نیست نه باز دارنده است نه تنبیه کننده باید بمانند و جبران کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
خدا رو شکر که این خائن و کشتن
Germany
ا
۱۲:۵۶ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
کسی که قتل نکرده کشتنش بی رحمی تمام هست شما کسایی که قتل هم کردن رو اعدام نمیکنید مثل نجفی
یعنی جرم ازادی بیان و اندیشه اعدام هست؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۲۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
جاسوسی کرده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۵۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
تو کانالش آموزش کشتن مردم رو میداده،آشوبگرا رو میگیرن باز میگین اینا که گناهی ندارن سردسته هاشونو بگیرین،شما ها حتما باید برای خودتون مشکلی پیش بیاد که موافق اجرای قانون باشین.
Iran (Islamic Republic of)
موریس
۱۲:۴۶ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
چه فایده اگه حامیان داخلیش که خبرهاروبهش میدادن اززیربارمجازات دربرن این بدبخت ساده لوح یه عروسک خیمه شب بازی بوداونایی که پشت صحنه بودن بایدازبین برن تاتموم بشه
Netherlands
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
الحمدالله رب العالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
کاش اتاق فرماندهی جریان فساد اقتصادی کشور رو هم بتونید تعطیل کنید! ما وقتی از این اعدام ها خوشحال میشیم که در زمینه فساد اقتصادی هم با همین قاطعیت برخورد کنید. وگرنه تصور مردم اینه که اعدام سیاسیون فقط برای حفظ قدرت خودشونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
صددرصد درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
کاملا درسته فقط برای حفظ قدرت تو خالیشون زم رو اعدام کردن وگرنه اگه به فکر مردم بودن اول از همه طبری رو اعدام میکردن
Italy
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
جدا این چه خطری داشت!؟
این مشنگ شلوارشم نمیتونست بالا بکشه، یه کانال خبری داشت که یه بچه ی ۱۰ ساله هم فضایی بودن اخبارش رو متوجه می‌شد...
حالا این بیاد اغتشاشات رو مدیریت کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
الان مثلا تیکه انداختی لااقل اونی که میگی را قبول داشته باش که خطری نبود ولی اعدامش کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
جاسوسها تو بدنه حکومت دارند راحت کارشون رو میکنند روح اله زم هر چی بود حکمش اعدام نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
اتفاقا حکمش همین بود و باید هم اعدام میشد و داخلی ها و جاسوس ها هم باید شناسایی بشن و اعدام شن. کلا حکم خائن اعدامه.
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۲:۰۶ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
ممنون . کاش برای رفع مشکلات ما قشر پایین هم انقدر سریع کار میکردند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
خوب خدا را شکر ، یعنی حالا دیگه مشکلاتمون حله ، آخه شما همیشه با ذوق از اعدام حرف میزنید ما فکر می کنیم همه چی روبراه میشه مثل اعدام سلطان سکه
Iran (Islamic Republic of)
ازیتا
۱۲:۰۴ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
واسه این بیچاره زرنگید.اگه بخواین خائن اعدام کنید مجلسو دولت پره.برید از اونجا شروع کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
درسته خاعن بود ولی مشکلات ما مردم با اعدام ایی حل نمیشه هیچی از مشکلات اقتصادی مزدم کم نمیشه چقد بقول خودتون سلطان اعدام کردین اوضاع اقتصادی مردم بد وبدتر شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
کاملا صحیح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
یه فیلم بذارید از لحظه اعدامش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
گناهش چی بود ؟
United States of America
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
بعضی چیزها را نباید می دید
واگه دیده بود نباید می گفت
ومثل یک آقازاده (مثل ساشا سبحانی)
در کنار ساحل برای خودش حال می کرد
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۳:۳۶ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
گناهش وطن فروشی بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
دمت گرم ناشناس11:57زدی تو خال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
اونوقت هنوز معلوم نشده که کی خاوری رو از کشور فراری داد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۳:۳۷ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
چه ربطی داره یعنی چون یه دزد فرار کرده بقیه مفسدین رونباید مجازات کرد؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
همکاران داخلیش چی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
گناهش این بود که اسرار هویدا میکرد دهان اعتراض ستم هر گز بسته نخواهد شد با مردم مهربان باشید
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه طباطبایی
۱۰:۵۷ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
طبری هم اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
به نظر من جاسوسی که این همه مهم بوده و این حجم از اطلاعات را در اختیار داشته اینقدر در معرض دید قرار نمیگیرد . روح اله زم بیشتر شبیه یک عروسک خیمه شب بازی بود تا یه جاسوس حرفه ای
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۵۸ ۰۲ دی ۱۳۹۹
حیف اسم روح الله که روش گذاشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
این دیگه از اون تو بمیری ها نیست مطمعن باشید انگار یوزپلنگ کشتید جوانان الان دور بازوشون اندازه گردنته یک عدد روح الله زم از شیعیان میکشیم بیرون فقط شانس بیارید پول خونه زندگیش و فامیلاشو گرفته باشید مثل طبری ولش کرده باشید..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
لعنت بر هرچی خائن ومزدور .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
لعنت بر هرچی خائن ومزدور .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
سزای خیانت به وطن هیمنه مسیح حالا نوبت توست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
خاوری راهم برگردانید به ایران به جرم دزدیدن میلیاردها تومان پول ملت ایران اعدامش کنید
Germany
ناشناس
۱۰:۳۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
از همکاران داخلی روح اله زم صحبتی نشد !
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۳۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
وطن فروشان داخلی و خارجی باید اعدام شوند
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۰:۳۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
زم خیانت کرد اعدام شد خیانت به کشور
چرا مفسدان اقتصادی مدیران مفسد اعدام نمیشن چه فرقی بین کسی هست که جاسوسی میکنه به کشور خیانت میکنه
و مفسدانی که باعث گرانی اجناس و اخلال در اقتصاد کشور میشن باعث تورم گرانی میشه
امثال زم با جاسوسی خیانت میکنن
امثال مفسدان به معیشت و اقتصاد
چه فرقیست میان این دو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
کلا توجیه خوبه یعنی اونی که اجناسو گران میکنه داروی فاسد و پورشه وارد میکنه مردم را به قحطی میرسونه یکی است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
هم دشمن ایرانی میکشه ...هم ایرانی داره ایرانی میکشه....بزودی تموم میشیم ..خخخ
Iran (Islamic Republic of)
علی۳۱۳
۱۰:۰۴ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
همکاران داخلیش چی،؟ بعید میدانم زم اسامی همدستان داخلیش را نگفته باشد زود دارش زدین که سرو صداها بخوابه همدستانش معرفی نشوند ،یعنی اینکه سر زم را زیر آب کردند زودتر از موعد،!!!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۰:۰۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
شما واقعا خبرنگارید؟الان راحت شدید؟...
Iran (Islamic Republic of)
افشار
۰۹:۵۷ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
دستگیری و اعدام روح الله زم، یک دستاورد بزرگ برای کشور بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
الان وسط این همه دستاورد نمیدونیم از کدومش لذت ببریم اصلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
سزاشون
-
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
به مجازاتشون رسیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
مجازاتی مانند زم باید درس عبرتی برای همه کسانی باشه که همچین خیانتهایی رو در سر می پرورونن.
France
ناشناس
۰۹:۱۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
لطفا بگین بابک زنجانی هم اعدام میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
بیچاره یعنی دیگه کل مشکلات مردم حل میشن ??? یعنی دم ازکشور اسلامی میزنید دم از مسلمانی .. چفد ادم اعدام میکتید ... مردم دارن از گشنگی میمبرن شماها فقط بلدین اعدام کنید ..اخه کی خوشحال شد کی بهتون تبریک گفت ها?? ما زمانی خوشحالی میشیم ک کا اجناس ب ۲ سال پیش برگردن قبل سال جدید م همه کشور واکسینه شن همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
قرار نیست به یکی اعدام تمام مشکلات حل بشه،اما ضرب شصتیه واسه اونایی که فکر نابودی این خاک شهیدپرور تو سرشونه
در ضمن، کی گفته که ما فقط اعدام بلدیم؟توی این شرایط کرونا،ببین چقدر بسته معیشتی بین مردم توزیع شد؟ایناشم بگو
اعدام رو اونایی بلدن که داعش رو ایجاد کردن و مردم بیگناهو قتل عام کردن
به نظرم این جوری به موضوع نگاه کنی،بهتره
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۰۸:۴۱ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
فکر میکنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
عاقبت وطن فروشی
Iran (Islamic Republic of)
پارسا
۰۸:۰۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
لعنت خدا بر او و خاینین.. سزای این آدم ها مرگ بود و هست
آخرین اخبار