مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آغاز طرح زمستانی هلال احمر خبر داد و گفت : ۴۵۰ نیروی هلال احمر در این طرح در آماده‌باش هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرزین معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به آغاز طرح زمستانی هلال احمر از ۲۰ آذر در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور، گفت : این طرح تا ۲۰ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه ۲۱ پایگاه امداد جاده‌ای ثابت و سیار و ۱۵ پایگاه شهری در این طرح فعالیت دارند، گفت : در تمام پایگاه‌ها انواع تجهیزات امداد زمستانی، تجهیزات اسکان اضطراری مسافرین، تجهیزات کمک به آبگرفتگی مانند کفکش، موتور آب و ... فراهم است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آمادگی ۴۵۰ نیروی هلال احمر برای طرح زمستانی خبر داد و افزود: این نیرو‌ها در قالب ۸۵ تیم عملیاتی، سه تیم واکنش سریع و تیم امداد هوایی مستقر در فرودگاه کرمانشاه پای کار هستند.

معتمدی افزود: خودرو‌های امدادی مانند آرگو نیز آماده شده‌اند و برای امدادرسانی احتمالی در سیلاب نیز قایق‌های موتوری فراهم شده است.

او عمده حوادث زمستانی را شامل گرفتاری خودرو‌ها در برف، حوادث سیلاب، ورود آب به داخل منازل، حوادث کوهستانی، محاصره شدن روستا‌ها در برف و سیلاب و ... دانست و ادامه داد: برای امدادرسانی احتمالی در همه این حوادث آماده هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از افراد خواست در این فصل از تردد‌های غیرضروری در جاده‌ها خصوصا در روز‌های برفی خودداری کنند و گفت: در صورت سفر‌های احتمالی نیاز است که افراد لباس گرم، مواد غذایی کافی، زنجیر چرخ و ... همراه داشته باشند و از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو اطمینان حاصل کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.