طی عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز و اصفهان ۸۹ کیلو و ۴۲۰ گرم تریاک کشف شد و ۲ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز متمرکز بر روی عناصر حمل و نقل مواد مخدر مشخص شد، فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از قاچاقچیان خریداری کرده و به وسیله یک خودرو پژو ۴۰۵ در حال انتقال آن به استان‌های مرکزی کشور است.

ماموران بلافاصله برای جلوگیری از پخش مواد مخدر در استان‌های مسیر، موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان استان اصفهان اطلاع دادند و اکیپی از ماموران آن شهرستان با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محور مواصلاتی کاشان اعزام شده و به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودرو‌های عبوری کردند که در نهایت خودرو پژو ۴۰۵ متهم در محور کاشان- قم  مورد شناسایی قرار گرفت.

با تعقیب و مراقبت خودرو حامل مواد مخدر، متهم متوجه حضور ماموران شده و با سرعت زیاد اقدام به فرار کرد که در نهایت ماموران با شلیک چند تیر هوایی آن را متوقف کردند.

طی بازرسی از خودرو متوقف شده ۸۹ کیلو و ۴۲۰ گرم تریاک کشف شده و ۲ نفر در این عملیات مشترک پلیسی دستگیر شدند.

انتهای پیام / ر . ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.