رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد گفت: ۴۲۶ دستگاه خودرو عمومی در استان یزد به صورت رایگان دوگانه سوز شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، عباسعلی پورمحمدعلی رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد از دوگانه سوز شدن تعداد ۴۲۶ دستگاه خودرو عمومی به صورت کاملا رایگان در سطح استان یزد خبر داد.

او با اشاره به اجرای طرح تبدیل رایگان خودرو‌های عمومی (تاکسی، وانت و کامیونت بنزین‌سوز) به دوگانه سوز، گفت: با ثبت‌نام متقاضیان خودرو‌های عمومی در سامانه دوگانه سوز نمودن خودرو‌ها به آدرس GCR.NIOPDC.IR، خوشبختانه تاکنون تعداد ۴۲۶ دستگاه خودرو عمومی در استان یزد، موفق شدند تا با استفاده از تسهیلات در نظر گرفته شده در چهار مرکز مجاز و به صورت کاملا رایگان به دوگانه‌سوز تبدیل شوند.

پورمحمدعلی ادامه داد: کمتر از دویست دستگاه خودرو در سطح منطقه در صف انتظار هستند که تجهیزات مورد نیاز آن‌ها درخواست شده و در اولویت نصب کیت و مخزن هستند.

او خاطر نشان کرد: تسهیلات مناسبی برای دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های عمومی برای استان در نظر گرفته شده؛ لذا انتظار دارد دارندگان خودرو‌های عمومی در فرصت باقی مانده در سامانه یاد شده نسبت به ثبت‌نام اقدام و از تسهیلات در نظر گرفته شده بهره‌مند شوند.

 رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد گفت: استفاده از سی‌ان‌جی از سوی خودرو‌های عمومی بنزین سوز، می‌تواند سالیانه حدود پنجاه میلیون ریال صرفه‌جوئی اقتصادی در برداشته باشد ضمن اینکه در کاهش آلایندگی محیط زیست هم تاثیر به سزائی خواهد داشت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.