کتاب پژوهشگران جهرمی در خصوص مدیریت زنجیره تأمین به زبان انگلیسی و به عنوان کتاب دانشگاهی منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، همزمان با هفته پژوهش، کتاب Supply Chain Track: Management and Sustainability کاری از آرش آزادیخواه، عبدالکریم قناعتیان، علیرضا فخارزاده، عبدالحسین ایوبی و علی مصلی نژاد و خانم‌ها فاطمه السادات موسوی فرد و مرضیه گشانی پس از داوری درانتشارات بین المللی Lulu آمریکا به عنوان کتب دانشگاهی منتشر شد.

در این کتاب دانشگاهی که حاصل یک کار تیمی پژوهشی در حوزه مدیریت زنجیره تامین است، به  موضوع جذاب زنجیره تامین برای پیشرفت و حیات شرکت‌ها و سازمان‌ها در چرخه تولید پرداخته و فهم ویژگی‌ها را برای همه مخاطبان ساده کرده است این کتاب با متن روان و قابل فهم خود برای مخاطبان بویژه دانشجویان مدیریت راهگشا است.

این اثر در تمامی کانال‌های فروش بین المللی از جمله آمازون و  گوگل پلی  در دسترس مخاطبان است.

این کتاب که به زبان انگلیسی و به همت مرکز علمی پژوهشی دی سیستم در جهرم که نماینده انتشارات بین المللی گوگل بوک نیز هست و مرکز بین المللی پژوهش‌های فناوری اطلاعات و مدیریت مدرنفا صفحه آرایی، طراحی جلد و ترجمه شده است

 نگارندگان این اثر، پیش از این هم موفق به چاپ بیش از ۱۷ کتاب شده اند که ۱۴ تا از این کتب در کشور آمریکا به چاپ رسیده است.

نشرکتاب در سطح بین المللی برای جامعه علمی ایران به خصوص برای محققان شهرستان جهرم این فرصت را ایجاد می‌کند که بتوانند در مجامع علمی و دانشگاهی دنیا حضور و مشارکت فعال داشته باشند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار