اولین ویدئوی منتشر شده از گوشی Galaxy S21 + 5G

یکی از یوتیوبرهای خارجی ویدئویی از گوشی Galaxy S21 + 5G پس از چند روز استفاده از آن را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با نزدیک شدن به زمان معرفی نسل جدید پرچمداران شرکت سامسونگ، شاهد انتشار اخبار متعددی درباره آن‌ها هستیم. خانواده پرچمدار جدید شرکت سامسونگ، گوشی‌های Galaxy S21 هستند؛ به تازگی یک ویدئو در فضای مجازی از این گوشی منتشر شده است که تقریبا تمامی مشخصات گوشی Galaxy S21 + 5G را فاش می‌‌کند. در ویدئوی منتشر شده از گوشی Galaxy S21 + 5G ابتدا بخش جلویی این گوشی نمایش داده می‌شود که بر اساس آن در گوشی پرچمدار سامسونگ از کمترین میزان حاشیه در نمایشگر استفاده شده است و این موضوع زیبایی بسیار خاصی را به بخش جلویی این گوشی داده است.

دوربین جلویی این گوشی به صورت پانچی درون نمایشگر قرار گرفته است اما در اطراف آن هاله‌ای سیاه دیده می‌شود که اصلا تعجب‌آور نیست چرا که نسخه فعلی این گوشی احتمالا نسخه پیش تولید شده است و نسخه نهایی این مشکل را نخواهد داشت. گفتنی است؛ در پایین نمایشگر و همچنین بخش پشتی این گوشی چند چسب دیده می‌شود که آزمایشی بودن این نسخه از S21 را ثابت می‌کند.

گوشی Galaxy S21 + 5G

برخی از اطلاعات سخت افزاری گوشی Galaxy S21 + 5G

شخصی که این ویدئو را در فضای مجازی منتشر کرده می‌گوید باتری استفاده شده در گوشی Galaxy S21 + 5G بسیار خوب بوده و می‌تواند تا یک روز کامل دوام آورد. بر اساس اطلاعات منتشر شده از گوشی مذکور، سامسونگ از پردازنده Snapdragon 888 SoC استفاده کرده است که در حال حاضر بالا رده‌ترین پردازنده‌ شرکت کوالکام است و توانایی پردازش بسیار بالایی دارد.

گفتنی است؛ در این ویدئو نتایج بنچمارک گوشی Galaxy S21 + 5G نیز مشخص شده است و پردازنده این گوشی توانسته در حالت تک هسته‌ای امتیاز ۱۱۱۵ و در حالت چند هسته امتیاز ۳۳۲۶ را کسب کند. در ادامه ویدئوی منتشر شده از گوشی Galaxy S21 + 5G را مشاهده کنید:


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار