دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان خواستار تسریع در راه‌اندازی شعبه ویژه شورای حل اختلاف رسانه در این استان شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین سجاد سرافراز، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان در نشست با شورای مرکزی مجمع اصحاب رسانه و هنر این استان گفت: حمایت از اصحاب رسانه مطالبه‌گر در دستور کار مرکز حقوقی این ستاد در گیلان است.

او با بیان اینکه گیلان از استان‌های پیشگام در انتشار نشریات مکتوب و مجازی است، افزود: حمایت حقوقی رایگان از روزنامه‌نگاران، عکاسان، مدیران مسئول و اصحاب رسانه مطالبه‌گر اجرایی می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با هدف حمایت از خبرنگاران در این استان درخواست راه‌اندازی شعبه ویژه شورای حل اختلاف اصحاب رسانه را در دادگستری گیلان داریم و این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنیم.

حجت‌الاسلام سرافراز با اشاره به تشکیل مجتمع شورای حل اختلاف ویژه فرهنگ و رسانه در مرکز تصریح کرد: با تشکیل شورای حل اختلاف رسانه هرگونه پرونده شکایت از فعالان رسانه‌ای ابتدا در شورای حل اختلاف برای صلح و سازش و با دعوت طرفین دعوی بررسی می‌شود.

برگزاری دوره‌های آموزشی حقوق رسانه در گیلان

سیدجعفر منصوری، قائم‌مقام مجمع اصحاب رسانه و هنر استان گیلان نیز در این نشست با تأکید بر حمایت از هنرمندان، روزنامه‌نگاران و عکاسان پدیدآورنده آثار فاخر در حوزه مطالبه‌گری گفت: دوره‌های آموزشی حقوق رسانه در گیلان به صورت رایگان برگزار خواهد شد.

او با اشاره به عضویت اساتید، نخبگان، هنرمندان، اصحاب رسانه، روزنامه‌نگاران و نویسندگان در مجمع اصحاب رسانه گیلان اظهار داشت: قدردان تلاش‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان در حمایت از اصحاب رسانه هستیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.