با شناسایی ۱۲۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا، تعداد افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به ۹۴۰ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بر اساس اعلام روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، شبانه روز گذشته ۱۲۷ بیمار تازه مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دو دانشگاه شناسایی شدند و آمار بیماران بستری در مراکز درمانی مازندران به ۹۴۰ نفر رسید.

ترخیص ۸۰ بیمار مبتلا به کرونا در یک روز

دکتر سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به ترخیص ۸۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ شبانه روز گذشته از بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه گفت: در حال حاضر ۷۷۶ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری و از این تعداد ۱۶۲ بیمار بدحال با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

او با بیان اینکه ۱۰۹ بیمار جدید کرونایی شبانه روز گذشته در زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران شناسایی شدند، افزود: در حال حاضر شهرستان‌های ساری، محمودآباد و نور با وضعیت نارنجی و رامسر، آمل، نکا، بهشهر و گلوگاه با وضعیت قرمز (حاد) هستند.

شناسایی ۱۸ بیمار جدید کرونایی در بابل

دکتر سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه شبانه روز گذشته ۱۸ بیمار جدید با احتمال ابتلا به کرونا ویروس در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه بستری شدند، شمار ترخیصی‌ها را در این مدت ۸ نفر اعلام کرد.

او گفت: ۱۶۴ بیمار مبتلا به کرونا اکنون در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل بر سهل انگاری و جدّی نگرفتن هشدار‌ها درباره دورهمی‌های خانوادگی و استفاده نکردن از ماسک به عنوان خطرناک ترین عوامل گسترس ویروس کرونا و افزایش فوتی‌های ناشی از آن تاکید کرد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
France
Hamid Babaei
۱۴:۳۹ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
چالوس نوشهر وضعیت چطوره امیدوارم سفید باشه
آخرین اخبار