خانی‌آباد گفت: در ۸ ماهه نخست امسال ۲۷۳ نفر به دلیل حوادث رانندگی درکردستان جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهتاش خانی‌آباد مدیرکل پزشک قانونی کردستان گفت: طی ۸ ماهه امسال ۲۷ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در استان کردستان جان باخته‌اند.

اوبا بیان اینکه تعداد مرگ‌ومیر‌های ناشی از مصرف مواد مخدر نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل بدون تغییر بوده است، عنوان کرد: ۲۴ نفر از جان باختگان مرد و ۳ نفر زن بوده‌اند.

مدیرکل پزشک قانونی کردستان از کاهش ۱۴ درصدی مصدومین حوادث رانندگی در ۸ ماهه امسال خبر داد و گفت:در ۸ ماهه امسال ۴ هزار و ۴۵۲ نفر براثر حوادث رانندگی مصدوم شده‌اند.

به گفته خانی‌آباد، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار مصدومین رانندگی ۵ هزار و ۱۷۲ نفر بوده است ۱۴ درصد کاهش نشان می‌دهد.

او تصریح کرد: در ۸ ماهه امسال از کل مصدومین حوادث رانندگی ۳ هزار و ۳۵۹ نفر مرد و یک‌هزار و ۹۳ نفر زن بوده‌اند.

مدیرکل پزشک قانونی کردستان به آمار جان باختگان ناشی از تصادفات طی ۸ ماهه امسال هم گریزی زد و گفت: در ۸ ماهه امسال ۲۷۳ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.

او از رشد ۱۰ درصدی جان باختگان ناشی از تصادفات در ۸ ماهه امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل خبر داد و گفت: متاسفانه در ۸ ماهه امسال ۲۲۸ نفر مرد و ۴۵ نفر زن در استان بر اثر تصادفات جان باخته‌اند.

خانی‌آباد تصریح کرد: امسال در مجموع ۸ هزار و ۸۵۶ نفر به دلیل نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان کردستان مراجعه کرده که ۶ هزار و ۵۷۸ نفر مرد و ۲ هزار ۲۷۸ نفر از آن‌ها زن بوده‌اند.

به گفته او، در هشت ماهه سال قبل ۸ هزار و ۴۱۰ نفر به دلیل نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان کردستان مراجعه کرده‌اند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار