در مراسمی از حفار مردان و پیشکسوتان صنعت حفاری در شرکت ملی حفاری ایران با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تجلیل شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیین تجلیل از ۳ نفر از حفار مردان پیشکسوت شرکت ملی حفاری با حضور سرپرست معاونت مدیرعامل در عملیات حفاری، مشاور مدیرعامل، مدیران منابع انسانی و عملیات حفاری خشکی – ۱ و تعدادی از روسا و کارکنان برگزار شد.

در این مراسم سعید اکبری سرپرست معاونت مدیرعامل در عملیات حفاری گفت: حمزه آسال با بیش از ۴ دهه سابقه خدمت در صنعت نفت و منوچهر خورشید و عبدالحمید سروش مهر هر کدام با ۳۸ سال خدمت از چهره‌های به نام در شرکت ملی حفاری به شمار می‌روند که منشاء خدمات ارزشمند به این صنعت مهم هستند.

او افزود: این همکاران که به درجه بازنشستگی نائل آمده اند، در مدت خدمت در صنعت حفاری فراتر از شرح وظایف سازمانی و با عشق، علاقه و دلبستگی به کار در رشد و اعتلای شرکت نقش موثر داشته و در انتقال تجربه و پرورش نیرو‌های جوان که امروز در ردیف متخصصان مجرب شرکت قرار دارند از هیچ کوششی دریغ نکردند.

اکبری برپایی این آیین را اقدامی شایسته و حسنه در عملیات حفاری عنوان و با بیان خاطراتی از عشق به کار و حمیت سازمانی همکاران در مقام استاد و شاگردی از آنان با عبارت انسان‌های بزرگ، وارسته و بسیار ارزشمند عنوان کرد.

حمیدرضا خوشایند مشاور مدیرعامل در عملیات حفاری در ادامه این مراسم نیز خاطراتی از کار در کنار استاد حمزه آسال بیان و در حالی که خود را شاگرد او معرفی کرد، گفت: تعصب، حساسیت، قاطعیت و وجدان کاری از صفات برجسته آسال بوده است که می‌تواند برای کارکنان الگوی خدمت خالصانه و مسئولیت پذیری تلقی شود.

همچنین غلامرضا عبادی مدیر عملیات حفاری خشکی – ۱ با ارائه گزارشی از برنامه ریزی برای برگزاری این آیین اظهار داشت: شان و جایگاه همکاران می‌طلبید که برای آنان مراسمی بهتر و با حضور اکثریت همکاران برگزار می‌شد، اما محدودیت‌های کرونایی سبب شد که به این مقدار بسنده و برای این عزیزان در دوران بازنشستگی آرزوی سلامت و توفیق روزافزون نماییم.

او با اشاره به روحیه عاطفی و مهربان این کارکنان در کنار خدمت صادقانه، افزود: مدیریت عملیات حفاری خشکی – ۱ با برخورداری از ۱۸ دستگاه حفاری سنگین و بالغ بر یک هزار و ۱۰۰ نفر نیروی انسانی توانمند و کارآمد هم اکنون در حوزه‌های عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، شرکت نفت مناطق مرکزی، مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و پروژه‌های کلید در دست شرکت فعالیت دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.