مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از توزیع ۱۴ هزار و ۱۸۰ سبد کالا با اجرای طرح شهید سلیمانی در این استان خبرداد.

اجرای طرح شهید سلیمانی در استان همدان با توزیع ۱۴ هزار سبد کالابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت‌الاسلام رضا حاجی زین‌العابدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان از توزیع ۱۴ هزار و ۱۸۰ سبد کالا از محل موقوفات این استان به منظور اجرای طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت:  یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای اجرای این طرح هزینه شده است.

او افزود:توزیع هزار سبد کالا میان نیازمندان به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان، ذبح ۱۴ گوسفند و توزیع ۴۳۰ کیلو گوشت گرم و ۴۰۰ لیتر آب‌میوه خالص برای کادر درمان از جمله اقدامات طرح شهید سلیمانی در شهرستان همدان بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان عنوان کرد: در سایر شهرستان‌ها نیز ۵۰۰ لیتر مواد ضدعفونی‌کننده، توزیع ۱۰ هزار ماسک، هزار پرس غذای گرم و تجلیل از ۱۳۰ جهادگر سلامت در قالب این طرح انجام شده است.

زین العابدینی افزود: اداره‌کل اوقاف استان همدان مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و فرمانداری‌ها را در شهرستان‌های مختلف تحت پوشش خود قرار داده و از محل موقوفات ماسک، مواد ضدعفونی کننده و سایر وسایل مورد نیاز برای پیشگیری از بیماری کرونا را تهیه و در اختیار این ارگان‌ها قرار می‌دهد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.