هوآوی به دنبال ساخت تبلت با نمایشگر ۱۲۰ هرتز است

اطلاعات منتشر شده خبر از ساخت یک تبلت با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی توسط هوآوی می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازار تبلت مدت نسبتا زیادی است که در انحصار شرکت اپل و خانواده تبلت‌های iPad قرار گرفته است و کمتر کسی به دنبال خرید تبلت‌های سامسونگ یا هوآوی می‌رود. اما شرکت هوآوی معتقد است که جای رقابت با این غول آمریکایی وجود دارد و این شرکت قصد دارد با عرضه یک تبلت جدید با تبلت‌های iPad Pro و Samsung Galaxy Tab S7+ رقابت کند.

در حال حاضر شرکت هوآوی ترجیح داده کسی از اطلاعات مربوط به این تبلت خبر نداشته باشد اما بر اساس اطلاعاتی که از سوی یکی از منابع آگاه این شرکت در فضای مجازی منتشر شده است، ظاهرا هوآوی قصد دارد انقلاب جدیدی در زمینه ساخت تبلت به پا کند و این شرکت بزرگ چینی قصد ساحت یک تبلت با نمایشگر OLED 12.9 اینچی با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز وارد بازار کند. علاوه بر این این تبلت دارای حاشیه‌های بسیار نازک بوده و دوربین آن از هیچ گونه پانچ یا بردیگی خاصی استفاده نمی‌کند و این موضوع احتمال ساخت یک تبلت با دوربین زیر نمایشگر توسط هوآوی را بالا می‌برد.

تبلت با نمایشگر ۱۲۰ هرتز

استفاده از سیستم عامل هارمونی در تبلت جدید هوآوی

گفتنی است با توجه به تحریم‌های آمریکا برعلیه شرکت هوآوی، تبلت جدید این شرکت از سیستم عامل PadOS Huawei استفاده خواهد کرد که نسخه تغییر یافته سیستم عامل Harmony خواهد بود و رابط کاربر آن نیز EMUI 11 است. با توجه به محدودیت‌های اخیر هوآوی احتمال استفاده این شرکت از پردازنده Kirin 9000 وجود دارد که در نوع خود پردازنده بالا رده به شمار می‌رود اما با توجه به قدرت پردازنده‌های کوالکام، قدرت سری کایرین با آن‌ها قابل مقایسه نیست.

با این حال هنوز اطلاعات زیادی از این تبلت در فضای مجازی منتشر نشده است و باید در روزهای آینده منتظر انتشار اطلاعات بیشتری از آن بود


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.