سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود گفت: شرایط بیماری کووید-۱۹ در شاهرود با تلاش کادر درمان و همکاری مؤثر مردم رو به بهبود است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ابوطالب جلالی سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود در دیدار با امام جمعه این شهرستان با اشاره به وضعیت بیماری منحوس کرونا در شاهرود، به اقدامات مؤثر قرارگاه شهرستانی مبارزه با کرونا و نقش و همکاری مردم در مدیریت و کنترل بیماری اشاره کرد.

او افزود: با تقسیم کار بین دستگاه‌های اجرایی، تشکل‌های صنفی و به‌ویژه دانشگاه علوم پزشکی در طرح مدیریت هوشمند در دو هفته گذشته، شرایط رو به بهبود و در ارزیابی شاخص‌های تعیین‌شده در ستاد ملی کرونا، شهرستان شاهرود از میانگین مناسبت‌تری برخوردار بوده است.

جلالی با اشاره به مدیریت صحیح روند کار عنوان کرد: در آینده نزدیک، وضعیت بیماری در شهرستان شرایط مطلوب‌تری نیز خواهد رسید.

جلالی به مدیریت و هماهنگی و نظارت بر بازار اشاره کرد و گفت: علی‌رغم مشکلات در تأمین ارزاق عمومی، تلاش شده با شعار امنیت سلامت و معیشت تعادل به بازار برگشته و کلیه اقدامات در مسیر کاهش تنش‌های بازار به وجود آید؛ به نحوی که مردم عزیزمان کمترین مشکل را در تأمین مایحتاج اساسی داشته باشند.

سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود به چند اقدام مؤثر فرمانداری شهرستان در نگهداشت و بهبود وضع صنایع اشاره کرد و گفت: تمام تلاش ما بر این است که در شرایط فعلی که بیماری کرونا به بخشی از مشاغل شهرستان لطمه وارد کرده، میزان اثرگذاری آن را به کمترین میزان کاهش دهیم.

انتهای پیام / گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.