امسال ۲۷۸ مورد واحد مسکن مددجویی در استان چهارمحال و بختیاری احداث شده است.

احداث ۲۷۸ واحد مسکن مددجوییبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملکپور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت بحث تامین و تعمییر مسکن مددجویان زیرپوشش این نهاد گفت: امسال تاکنون ۲۷۸ مورد مسکن مددجویی در استان احداث شد.

او افزود: از این تعداد، ۲۵۹ مورد مسکن روستایی و ۱۹ مورد مسکن شهری بود که برای ساخت این واحد‌های مسکونی ۳۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.


بیشتر بخوانید


ملکپور، با بیان اینکه طرح‌های مسکن این نهاد در قالب طرح‌های کمک به احداث مسکن، کمک به تکمیل مسکن و کمک به احداث سازه بهداشتی است، گفت: اعتبارات اجرای این طرح‌ها از محل تسهیلات کمیته امداد، کمک خیران، تسهیلات بلاعوض و آورده مددجویان تأمین شده است.

او اضافه کرد: در بخش کمک به تعمیر مسکن نیز به ۲۹۰ مورد مسکن روستایی و ۱۱۱ مورد مسکن شهری با اعتباری بیش از یک میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال هزینه شد.

ملکپور ادامه داد: برای اجرای طرح کمک به تکمیل مسکن نیز ۱۰۶ مورد روستایی و ۱۱ مورد شهری انجام شده است.

او با اشاره به اینکه امسال ۵۰۰ مسکن روستایی از محل اعتبارات مسکن محرومان برای مددجویان زیر پوشش این نهاد احداث می‌شود، گفت: احداث ۱۲۵ واحد مسکن خیرساز در ۲ روستای سرتنگ محمودی بخش ناغان و روستای لندی بخش میانکوه نیز در دست اجراست.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار