فرماندار کاشمر گفت: بعد از اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند و محدودیت‌های دوهفته اخیر بیشترین نگرانی ما عادی انگاری مردم، اصناف وحتی مسئولان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مسلم ساقی فرماندار کاشمردر جلسه ستاد مبارزه با کرونای کاشمر گفت: مهمترین وظیفه ما در حال حاضر در حوزه پیشگیری از کرونا، فرهنگ سازی در بین اقشار و سطوح‌مختلف جامعه است و به شکل‌های گوناگون باید سطح حساسیت همه مردم را نسبت به بیماری کرونا و رعایت توصیه‌های اجتماعی و استفاده از ماسک در سطح بالا نگه داریم.

او با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۶۰ نفر در بیمارستان شهید مدرس کاشمر بستری هستند افزود:با توجه به اینکه شرایط شهرستان نسبت به دوهفته گذشته بهتر شده است، ولی اگر حساسیت‌های لازم را نداشته باشیم دوباره شاهد روند افزایشی تعداد بستری‌ها در شهرستان خواهیم بود.

فرماندار کاشمر با اشاره به اجرای طرح قرارگاه شهید سلیمانی و طرح مشترک شبکه بهداشت و بسیج در سطح مساجد و پایگاه‌های بسیج ادامه داد: خیران همیشه در همه صحنه‌ها کمک رسان مجموعه مدیریتی شهرستان بوده اند واکنون هم نیازمند توجه و مشارکت بیشتر خیرین در اجرای بهتر این طرح هستیم.

ساقی بیان کرد: براساس گزارش مرکز بهداشت کاشمر از ۸ آذر ماه از سوی تیم‌های بازرسی ستاد پیشگیری کرونا، هزار و ۳۱ بازدید از گروه‌های شغلی ۱،۲،۳،۴ انجام شده است.

او تصریح کرد: دراین بازدید‌ها که گزارش روزانه آن به استانداری اعلام شده برای ۲۶ مورد تذکر کتبی،۱۸ مورد جریمه و ۲مورد پلمپ واحد‌های صنفی گزارش شده است.

انتهای پیام//م. د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار