سلطانی فر:

حضور پرسپولیس در فینال آسیا یک دستاورد بزرگ ملی است/ رییس‌جمهور درصورت قهرمانی پرسپولیس در آسیا هدیه‌ای درنظر گرفته است

وزیر ورزش و جوانان گفت: حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای دومین بار، طی ۳ سال گذشته یک دستاورد بزرگ ملی است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان عصر دیروز با حضور در محل استقرار تیم پرسپولیس با بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی باشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار مهدی علینژاد، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و سمیعی، مدیرعامل باشگاه نیز حضور داشتند.

سلطانی‌فر در این بازدید با تقدیر از زحمات مدیران، کادر فنی و بازیکنان باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: تشکر می‌کنم از تیم مدیریتی، هیئت مدیره و کادر فنی و پشتیبانی باشگاه که شرایط خوبی را فراهم کردند تا تیم پرسپولیس بتواند در فینال آسیا حضور پیدا کند. شرایط بسیار حساس است و تصور و باور ما بر این است که با عزم و اراده می‌توان این بازی مهم را با پیروزی پشت سر گذاشت.

وی با اشاره به شرایط حساس کشور تصریح کرد: ما با تحریم‌ها و کمبود‌های زیادی مواجه هستیم. اگرچه تلاش شده بهترین امکانات فراهم و نیاز‌ها برطرف شوند؛ اما حریفان ما و تیم‌های مقابل ما در آسیا از شرایط بهتری برخوردار هستند. جنگ بین امکانات و تعصب و اراده بازیکنان است.

وزیر ورزش و جوانان خطاب به بازیکنان و پرسنل تیم پرسپولیس گفت: تا همین مرحله هم که در فینال حاضر شده‌اید یک پیروزی بزرگ برای شما محسوب می‌شود و یک دستاورد تاریخی و فراموش نشدنی است که تیم پرسپولیس توانسته طی چند سال گذشته ۲ بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: امیدوار به موفقیت پرسپولیس در بازی فینال هستم و با عزم و اراده‌ای که در بین بازیکنان وجود دارد حتما می‌توانید فعل خواستن را صرف کنید و با دست پر برگردید. مسائل حاشیه‌ای همیشه در این شرایط سخت، باشگاه را تهدید می‌کند و مهم‌ترین کاری که باید انجام شود این است که باشگاه را از مسائل حاشیه‌ای دور نگه دارید و با تمرکز بیشتر روی بازی فینال فکر کنید.

وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: حریف در بازی فینال چه کره‌ای باشد و چه ژاپنی اهمیتی ندارد؛ تیمی که میخواهد در این بازی حساس به میدان برود باید این آمادگی را داشته باشد که با هر حریفی دیدار کند.

سلطانی‌فر در ادامه گفت: در هفته‌ای که گذشت خدمت رییس‌جمهور رسیدم و گزارشی از وضعیت بازی‌ها ارائه دادم و حساسیت لیگ قهرمانان آسیا و کار بزرگی که تیم پرسپولیس انجام داده است را به اطلاع ایشان رساندم. رییس‌جمهور گفتند که من نیز دعا می‌کنم که این تیم به موفقیت برسد و قهرمان آسیا شود.

وی افزود: رییس‌جمهور هدیه‌ای را برای تیم پرسپولیس در نظر گرفته که با قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به آن‌ها تقدیم می‌شود. الان که چشم یک ملت و مجموعه دوستداران فوتبال به دنبال موفقیت پرسپولیس به عنوان نماینده فوتبال ایران است، امیدواریم که با عزم و اراده بتوانید دل همه مردم کشور را شاد کنید. حدود ۲۷ سال است که قهرمان آسیا نشده‌ایم درحالی که در این مدت ۳ بار به فینال رسیدیم، اما دستمان از جام کوتاه ماند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
آقای وزیر از اینکه استقلال به این وضع دراوردی چه حسی دادی؟بلاخره اینم دستاورد ملی محسوب میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
قابل توجه آبی های،وقتی برانکو۴سال قبل تیم رو تحویل گرفت تا امروز،،که تیم دست گل محمدی داره بازی میکنه،،
آماره رفت وآمد سرمربی هایی که رو نیمکت استقلال جابجا شدن رو در بیارید ببینید چقدر ریال و دلار پرداخت کردید؟!!؟
Iran (Islamic Republic of)
s
۱۵:۱۶ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
بله آقای سلطانی خر برای شما هم خیلی دستاورد بزرگی که دو بار تیم محبوبتو بردی فینال آسیا باتقلب و فراری دادن بازیکنا ومربیان استقلال اینی که برای شما رویاست برای ما خاطره است زودتر دست از سر مردم بردارید و بروید بعد از اتمام ماموریتتون کجا میری گندبزنی بسه زیادتراز جیرت وراجی نکن این تیم تقلبی رو به کل ایران نزن خود پرسپولیسیها هم میدونند چیکارکردی براشون که اینجوری ممدعلی پیروانی ازت تشکر میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
آقای وزیر تموم شد بازی با اذهان عمومی جوان های ما وقتی می‌رن جهیزیه بخرن فقط از خیابون رد میشن جرات ندارن برن تو مغازه شب باید یواشگی گریه کنن
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۴:۳۲ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
جنابعالی هم یک دست آورد فرا ملی هستی مواظب باش لطف کنید یک تیم حفاظتی براش درنظر گرفته شود جک خوبی گفتید آقای وزیر نما دست آورد ملی را کسانی می توانستند ودست آوردند که به شهادت رسیدند
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا
۱۴:۲۵ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
شیر دندوناشو کشیدین بعد انتظار دارن قهرمان بشه (ترابی . علیپور . شجاع . بیرانوند نادری) آل کثیر رو هم الاستق سعودی محروم کرد که خدا ازشون نگزره امیری و پهلوان که محرومن بعد باید با تیمی بازی کنن که ستاره ای مثل اینیستا دارن البته ما خدا رو داریم و قهرمانیم
Iran (Islamic Republic of)
عباسی کیشی
۱۴:۱۹ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
دوستان استقلالی اجازه بدی تیم ما بعنوان نماینده ایران سربلند و سرافراز قهرمان این مسابقات باشد زیرا افتخاریست برای همه ایرانی ها ... چرا شما اینقدر بد نظر میدهید و نمیخواید پرسپولیس قهرمان شود مگر سر سفره شما نشسته ؟ مگر حق شما را خورده ؟ تیم قوی و چابکی هست و قهرمانی هم حقش هست نوش جانش . چون زرنگی خود را در این چند سال درون مستطیل سبز به رخ همه حریفانش و شما کشیده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
ایول گل گفتی از موقعی که بابا مسعود اومده شده بچه زرنگ
United States of America
امیر
۱۴:۱۹ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
باظلمی که شما اقای سلطانی فر به همه تیمها کردید تا تیم محبوب خودت همیشه با زدوبند کثافتباریها قهرمان بشه باید بگم اون قهرمانیها کثیف هستند مثل کثافت
Iran (Islamic Republic of)
nashenas
۱۴:۱۵ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
اقا شما برای تیم محبوب پسرت جام جور کن
یه موقع پسرت عقده ای بزرگ نشه فکر کنم تو این چند سال قبل از بابا مسعود خیلی متلک ها و حسرت ها شنیده این اقا زاده
چون فعلا فرصت خوبی گیرتون اومده بابا مسعود تو این کشور کاریه شده حیفه دست خالی بمونید تا میتونید جام اسنپی بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۱۴:۰۳ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
مررررسی بابایی
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۲۷ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
خخخخخخخ . دمت گرم عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
رییس جمهور ازکجامیاره؟؟ پول بیت المال کم بدین ب اینا..
Netherlands
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
بعضی هاچقد کوته فکر هستن (هرسخن جای وهرنقطه مکانی دارد).میگن باقهرمانی پرسپولیس مشکلات کشور حل میشه؟؟؟ فوتبال چ ربطی به ازدواج جوانان داره؟فوتبال یه ورزش که قراره شوروهیجان براجوانان بیاره ودر حدواندازه خودش اقتصاد زا هست....اگه فوتبال تعطیل بشه کدوم یک از مشکلات مملکت حل میشه؟
Netherlands
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
اگه این فینال ایقد بی ارزشه چرا عربستانی هادست به هرکاری می زنندکه جای پرسپولیس برن فینال؟؟؟؟؟هرتورنمنت که انجام میشه یه تیم قهرمان میشه .وباعث خوشحالی براهواداران اون تیم میشه واگه تورنمنت بین المللی باشه باعث شادی مردم یه کشورمیشه..
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۲۱ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
چون میدونن پرسپولیس لیاقتش دسته سه میباشد که نباید با کمک بابا مسعود و پوکر فسادهای دیگه بخواد جام بیاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
بازم پرسپولیستون قهرمان میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
شما جیب ما رو نزن...باز به پاداش آسیایی پرسپولیس چشم دوختین تا واسه نور چشمیتون خرجش کنید
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۳:۰۵ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
زنده باد ایران و ایرانی و ارتش سرخ
قهرمان باد پرسپولیسسس
خدایاااااااا
قهرمان کن پرسپولیسسسسس رو
الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
اگر استقلال بود هم جایزه درنظر میگرفتم!!؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۱۲ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
مگه استقلال تا بحال فینال آسیا دیده نکنه اون چهار جانبه های که با تیم اندونزی اینا بوده
Iran (Islamic Republic of)
ک.م
۱۲:۵۸ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
پیشنهاد می کنم برای روحیه دادن به تیم پرسپولیس در فینال آسیا ۶ امتیاز دو تا بازی لغو شده رو قبل از اعزام بنام پرسپولیس بزنند تا با اقتدار کامل بازی کنن. البته نیم ساعت قبل از بازی هم اعلام کنند قهرمانی لیگ به پرسپولیس تخصیص یافت که چه شوری اونجا بپا میکنه و حریف ها می ترسند.بابا مسعود تشکر تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
کاش تو و وزیر ارتباطات بجای این مسخره بازی ها فکر مردم بیچاره بودید کاش تو و اون رییس جمهورتان فکر معیشت مردم بودید کاش بجای گوش دادن به یهانه های فرزندت که قاقالی لی کودکیش شده قهرمانی پیروزی به فکر بانوان بودید که در امبولانس رخت تعویض نکنند مرد مومن که یقه ات سفید اما دلت سیاه است تو نمادیک غرب زده بیمار هستی برایت متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ماوی
۱۲:۳۹ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
وزیر پرسپولیسی
Iran (Islamic Republic of)
سرباز وطن
۱۲:۳۹ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
متاسفم واقعا برای دولت این دستاوردشه.آیاب فینال رسیدن یه تیم باشگاهی مشگلات اقتصادی و ازدواج جوونا و سهام پالایشی ک سود نداد حل میشه متاسفم واقعا برای این دولت نمیشه انتخابات ریاست جمهوری 5ماه زودتر انجام بشه از دست این دولت راحت بشیم.
Iran (Islamic Republic of)
nashenas
۱۲:۳۳ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
هههههههه دستاورد ملی خخخخخخخخ
شاید برای تو و طرفداری لنگ ملی باشه
ولی برای بقیه تیم های کشور مایه ننگ هستش
با این زدو بندهای قراردای ترابی و طارمی وخلعتبری
قضیه قرارداد های امسال که هنوز پرونده اش بسته نشده و مهندسی لیگ و داوریها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
چرا فقط پرسپولیس ؟؟؟؟؟؟ تنها تیم حکومتی جناب وزیر !!!!!!!!!! آرزو می کنم که پرسپولیس همچنان حسرت قهرمانی را داشته باشد ، و ستاره جعلی را فقط جناب وزیر ( با با مسعود ) به پرسپولیس هدیه بده..... ببین چه به روز 2 تا تیم دولتی اوردن که یک ایرانی آرزو باخت هموطنانش را دارد.... سیاست تفرقه بنداز و حکومت بکن
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۱۲:۱۱ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
انوقت چرا دستاورد بزرگ است

اگر سپاهان یا استقلال هم بود دستاورد بود یا تا شب مسابقه فینال بازی های لیگ را هر دو روز یکبار باید انجام می دادند

لطفا دست بردارید از طرفداری جانبدارانه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۱۴ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
حالا شما از گروهتون صعود کنید من خودم بهتون جایزه میدم
United States of America
علی
۱۲:۰۳ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
جناب سلطانی فر، اگر این تیم به فینال نمی رفت کجای زمین وزمان بهم می ریخت ؟یا الان که رفته چه مشگلی از فقرا ومحرومان ومردم کشور حل شده ؟به فرض که قهرمان بشود دستاورد ش برای ملتی که که هزاران مشگل دارد چیست؟ ایا جزاین وعده ای که رئیس جمهورداده که ازجیب بیت المال برای این تیم خرج کند وهدیه بدهد دستاورددیگری متصور است؟وقتی درتهران نشستی وجز میز ومسند خودرا ندیدی باید رفتن یک تیم به رقابتهای اسیایی را دستاورد بدانی.جناب سلطانی فر دستاوردبزرگ هدایت منابع فوتبال برای نجات فقرا ومحرومان ، خانه دارد کردن کپرنشینان وزاغه نشینان، ایجاد اشتغال برای میلیونها جوان، نجات کارگاه هاوکارخانجات درحال ورشکستگی ، تامین هزینه درمان بیماران و......است نه باشگاه داری دولتی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
صددرصد دستاورد بزرگیست، به شما هم تبریک میگم...!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
چطور وقتی استقلال تو فینال میخواست بازی کنه خبری از جایزه رئیس جمهور نبود؟
بعدشم مگه بازی ملیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
به استقلال بابت برد مس رفسنجان و ماشین سازی هدیه نمیدن؟
Iran (Islamic Republic of)
عباسی کیشی
۱۳:۵۵ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
حرف حساب جواب نداره
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۱:۳۷ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
سلام من اگربعنوان یک ایرانی حساب شوم این حرف راقبول ندارم ورزش ملی جزسودی برای خواص برای مردم عوام سودی نداردفسادشرطبندی قلیان میوه ای ومریضی ضعف جسمانی برای مردم ...خدایا...
آخرین اخبار