فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در روز‌های محدودیت‌های کرونایی ۲۹۲ واحد صنفی متخلف در کهگیلویه و بویراحمد پلمب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سردار کیقباد مصطفایی فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: در روز‌های اجرای محدودیت‌های کرونایی که با هدف قطع زنجیره کرونا در شهر‌های قرمز کهگیلویه و بویراحمد از اول آذر ماه آغاز شد ۵۵۲ مورد بازرسی از صنوف انجام و به ۹۵۲ نفر از بازاریان در خصوص رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی نیز تذکر داده شد و در روز‌های محدودیت‌های کرونایی ۲۹۲ واحد صنفی متخلف در کهگیلویه و بویراحمد پلمب شد.

سردار کیقباد مصطفایی افزود: در این مدت ۱۴ مورد مراسم عروسی و عزا که برخی افراد به خاطر بی توجهی به محدودیت‌های کرونایی اقدام به برگزاری مراسم بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کرده بودند متوقف و ۱۱ نفر متخلف در زمینه محدودیت‌های کرونایی نیز دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند.

مصطفایی با بیان اینکه در این ایام محدودیت‌های کرونایی به بیش از ۲۳ هزار نفر متخلف نیز تذکر داده شد بیان کرد: در این ایام بیش از ۵ هزار دستگاه خودروی غیر بومی از جاده‌های استان هم برگشت داده شد.

او به اعمال جریمه‌های کرونایی در استان نیز اشاره کرد و گفت: در این مدت ۱۵۲ فقره جریمه یک میلیون تومانی، ۳۱۱فقره جریمه ۵۰۰ هزار تومانی به صورت دستی،۳ مورد جریمه ۵۰۰ هزار تومانی به صورت دوربینی و ۱۰ هزار و ۵۶۳ فقره جریمه ۲۰۰ هزار تومانی نیز صادر شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.