معاون اول ریاست جمهوری افغانستان گفت: «طالبان داعشی در یک پیام کتبی به ما هشدار داده اند که اگر کسی از زندانیان شان اعدام شد کابل را به مسلخ شیعه تبدیل خواهند کرد.»

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری افغانستان امروز شنبه (۲۲ قوس/ آذر) اعلام کرد: «طالبان داعشی در یک پیام کتبی به ما هشدار داده اند که اگر کسی از زندانیان شان اعدام شد کابل را به مسلخ شیعه تبدیل خواهند کرد و افراد اختطاف شده را سرخواهند برید.»

صالح اظهار داشت که او به ریاست امنیت ملی کابل دستور داده است که تمام طالبان داعشی که در چنگال قانونند را وادار کند تا به شبکه‌های خود پیام بدهند که دولت همه آن‌ها را می‌شناسد و اینکه تا اکنون مهار نشده اند بحث جداگانه است.

وی افزود: طالبان داعشی بدانند که هیچ تهدیدی مانع از اینکه چهره این آدم کشان همه روزه به ملت معرفی نشوند، نخواهد شد.

معاون اول ریاست جمهوری افغانستان یادآور شد: «من یک بار دیگر از قوه قضائیه کشور خواهش می‌نمایم که این خونخوار‌ها را محاکمه علنی نمایند و محکمه کسانیکه قبلا دستگیر شده بودند تسریع گردد. این مبارزه با پنهان کاری نتیجه مطلوب نمی‌دهد.»

صالح همچنین در مورد حمله راکتی امروز در کابل نیز بیان داشت: گفته شد که یک هموطن ما شهید و یک خانم زخمی است. این لکه ناکامی در برابر تروریستان را از روی دولت پاک خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۳:۳۴ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
امروز عقل و عشق به دین و میهن حکم میکند که طالبان هرچه زودتر در کنار دولت قانونی کشور قرار بگیرند و لکه سیاه داعش را که بدون تردید مزدور صهیونیست هستند از کشور خود بزدایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
پايتخت افغانستان بايد منتقل بشه دور از پاكستان و نزديك هند بشه
آخرین اخبار