دبیر جشنواره سردار شهید سلیمانی گفت: به همت کانون توسعه ارزش‌های بافق جشنواره مجازی سردار مقاومت آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید حسین ضیایی دبیر جشنواره سردار شهید سلیمانی در بافق گفت: این جشنواره با محور مقاومت و بر اساس مطالبات رهبر معظم انقلاب از جوانان برای تبلیغ، ترویج و تبیین ارزش های مقاومت در شهرستان بافق فعالیت می‌کند.

او افزود: جشنواره سردار شهید سلیمانی به منظور بزرگداشت چهره بین المللی مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری مجموعه‌های فرهنگی شهرستان بافق اجرا می‌شود.

دبیر جشنواره سدار شهید سلیمانی اظهار داشت: مقاومت علیه سرمایه سالاری، مقاومت علیه نفاق و شهدای مقاومت از شاخص‌های این جشنواره است که در پنج مرحله اجرایی می‌شود.

او گفت: این جشنواره در ۱۴ رشته هنری از قبیل، فیلم کوتاه، هنر‌های تجسمی، ادبیات، شعر و موسیقی، نقاشی و گرافیک، خطاطی، نماهنگ، سخنرانی، سرود، مقاله، داستان کوتاه، مستند، بازی‌های رایانه‌ای و غیره  با هدف آشنایی جوانان با سیره سردار، معرفی و حمایت از هنرمندان شهرستان برگزار می‌شود.

ضیایی بیان داشت: هنرمندان و علاقه مندان می‌توانند آثار هنری خود را در فضای مجازی تا دهم دی ماه به دبیرخانه جشنواره از طریق شماره تلفن ۰۹۰۲۱۰۴۶۵۶۱ ارسال کنند.

او ادامه داد: این جشنواره پس از داوری و آثار و معرفی برترین‌ها در دهه فجر امسال به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.