استکی: تعویق المپیک شرایط تیم ملی بوکس را سخت کرده است

سرمربی تیم ملی بوکس ایران درباره شرایط ملی پوشان توضیحاتی را بیان کرد.

علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: اگر المپیک زودتر برگزار می‌شد برای ما بهتر بود. تعویق المپیک توکیو کار را سخت کرده است، اما فدراسیون تمام تلاش خود را برای حمایت از المپین‌های بوکس می‌کند.

او گفت: در حال حاضر ۲ سهمیه برای المپیک توکیو کسب کرده ایم. در ۶ وزن دیگر هم به دنبال کسب سهمیه المپیک هستیم. تعطیلی ۷ ماهه اردو‌های تیم ملی بوکس به خاطر کرونا شرایط را برای ما دشوار کرده است، اما کار نشد ندارد.

سرمربی تیم ملی بوکس عنوان کرد: احسان روزبهانی در وزن ۸۱ کیلوگرم تا رقابت‌های قهرمانی جهان نفر اصلی بود. امیدوارم این بوکسور مثل همیشه با ارائه عملکرد خوب نفر اول وزن خودش باشد. روزبهانی بدون حاشیه و با تمرکز کار خود را پیش می‌برد.

او گفت: پنجمین اردوی تیم ملی بوکس در تهران برگزار شد. خدا را شکر در این مدت ملی پوشان در اردو درگیر بیماری کرونا نشدند. قرار است مسابقه انتخابی درون اردویی برگزار کنیم. در ادامه حدود ۱۱ بوکسور در اردوی تیم ملی حضور پیدا می‌کنند.

او گفت: برنامه‌های لازم از جمله حضور در اردوی تدارکاتی مشترک و تورنمت بین المللی را به فدراسیون بوکس ارائه داده ایم. در حال حاضر از حمایت‌های فدراسیون بوکس رضایت داریم. دست فدراسیون بسته است، اما قطعا شرایط بهتر خواهد شد.

استکی اظهار کرد: هم در المپیک پکن و هم المپکی لندن می‌توانستیم مدال کسب کنیم. قطعا در المپیک توکیو هم حرف زیادی برای گفتن خواهیم داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار