سرمربى تیم ملى فوتبال جوانان درباره برنامه‌های این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داود مهابادى سرمربى تیم ملى فوتبال جوانان پس از بازى امروز این تیم مقابل تیم سپاهان نوین اظهار داشت: بازى بسیار خوب و فیزیکى بود و فشار لازم را به تیم ما وارد کرد. در نیمه اول تعدادى از نفرات آزمایشى را وارد میدان کردیم و در نیمه دوم بعضى از بازیکنان اصلى وارد زمین شدند. یکى از نکات مهم این است که از نظر بدنى با آمادگى مطلوب فاصله داریم و باید کار خودمان را در این بخش آغاز کنیم.

مهابادى در خصوص برنامه هاى اردوى اصفهان گفت: کار فشرده اى در پیش داریم و باید از زمان باقیمانده به بهترین شکل استفاده کنیم. فردا علاوه بر تمریناتى که داریم بازى تیم هاى جوانان و امید سپاهان را مى بینیم. فرصت ما زیاد نیست و باید ارزیابى خودمان براى انتخاب نفرات را تا پایان آذر تکمیل کنیم. از ابتداى دى ماه سعى مى کنیم فهرست تیم محدودتر شود و کارهاى بدنسازى و تاکتیکى را به صورت ویژه روى نفرات اصلى آغاز کنیم.

سرمربى تیم ملى جوانان در پایان گفت: از میزبانى شایسته استان اصفهان خصوصا باشگاه سپاهان تشکر مى کنم همچنین حمایت و هماهنگى فدراسیون فوتبال. امبدوارم یکشنبه بازى خوبى مقابل تیم سپاهان داشته باشیم و فشار لازم به تیم ما وارد شود. این بازى‌ها براى ما فرصت بسیار خوبى است و به بالا رفتن تجربه تبم کمک مى کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار