حزب الله لبنان در پی ارتحال آیت الله محمد یزدی بیانیه تسلیتی صادر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جنبش مقاومت حزب الله لبنان به مناسبت ارتحال آیت الله محمد یزدی بیانیه تسلیتی صادر کرد. در این بیانیه پس از اشاره به آیه ۳۰ سوره مبارکه فصلت آمده است: جهان اسلام و حوزه‌های دینی با شنیدن خبر وفات عالم جلیل القدر و مجاهد بزرگ آیت الله شیخ محمد یزدی (رضی الله عنه) در غم و اندوه فرو رفتند.

او از نخستین علمایی بود که جانفشانی‌های بسیاری در راه حق و سرکوب باطل در قیام و نهضت مبارک جمهوری اسلامی از خود نشان داد. آیت الله یزدی به شایستگی مسئولیت‌های بزرگی را در جایگاه‌های مهم عهده دار شد. او در طول مسیر خود استقامت و ولایت مداری را تا آخرین لحظات عمر شریفش حفظ کرد.

ما فقدان این عالم بزرگ را خسارت بزرگی به مقاومت اسلامی در لبنان می‌دانیم. او همواره در کنار ما بود و از مجاهدانمان حمایت می‌کرد.

این بیانیه افزود: بدین مناسبت به مولایمان صاحب العصر و الزمان (عج) و امام سید علی خامنه‌ای رهبر ایران، همچنین به حوزه‌های علمیه به ویژه علمای فاضل در دانشگاه مدرسین در شهر مقدس قم و به همه اهالی علم و دانش و جهاد تسلیت می‌گوییم و از خداوند متعال می‌خواهیم، علو درجات را در جوار رسول الله (صلی الله) و ائمه اطهار (علیهم السلام) به وی عطا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار