گل محمدی: پس از نیمه نهایی آسیا خیلی اذیت شدیم/ کیفیت چمن و توپ‌ها خیلی بد است

سرمربی پرسپولیس در خصوص وضعیت این روز‌های سرخ‌ها صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با ذوب آهن بیان کرد: در این مسابقه برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌رویم و شرایط خوبی داریم. از لحاظ روحی و روانی آماده انجام بازی هستیم و مشکلی وجود ندارد.

او افزود: ذوب آهن دوست دارد فوتبال بازی کند و سرعت خوبی دارد. فکر می‌کنم بازی جذابی باشد و امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم و از موقعیت هایمان استفاده کنیم. از طرف ایفمارک ۲ تست از ذوب آهن گرفته شده است و کسانی که نباید بازی کنند، مشخص می‌شوند. نگرانی بابت این مسئله وجود ندارد و جا دارد از ایفمارک و سازمان لیگ فوتبال تشکر کنم که حساسیت خوبی برای برگزاری سالم مسابقات دارند.

وی در خصوص بیانیه‌های ذوب آهن درباره داوری‌ها اظهار کرد: در طول فصل ممکن است هر تیمی از داوری سود یا ضرر کند. این ذات فوتبال است و نمی‌شود کاری کرد. کسانی که بخواهند روی تصمیم داور برچسب منفی بگذارند، داوری را زیر سئوال می‌برند. هیچ داوری به خاطر پیش زمینه‌ای که وجود دارد، نمی‌خواهد روی قضاوتش تاثیر منفی بگذارد و داور باید تمرکز خوبی روی صحنه‌ها داشته باشد.

سرمربی پرسپولیس درباره لغو بازی این تیم با نساجی ادامه داد: توقعی از هیچ تیم و باشگاهی نداریم که بخواهند کمکمان کنند. همان طور که تیم نساجی کاری نکرد. با توجه به مشکلاتی که پس از صعود به فینال آسیا پیش آمد، هر تیمی جای ما بود، از هم می‌پاشید و به مشکلات بزرگتری می‌خورد، اما ما تحمل و مبارزه کردیم. خدا را شکر تیم را به ثبات رسانده ایم و از هرطرف ضربه دیدیم. از طرف مدیریت، امکانات کم، مباحث مالی و ... همه جوره تحت فشار بودیم و متاسفانه دوره سختی را سپری کردیم. از این مشکلات سربلند بیرون آمدیم و ان شاءالله بتوانیم به خواسته خود یعنی قهرمانی آسیا برسیم.

گل محمدی درباره این که ترجیح می‌دهد بین نماینده ژاپن و کره جنوبی با کدام تیم در فینال آسیا روبه رو شود، گفت: هر ۲ تیم فوتبال خوبی ارائه می‌کنند و با شایستگی به این مرحله رسیده‌اند. هر تیمی مقابل ما قرار بگیرد، تیم قوی تری است و باید با قوی‌ترین تیم شرق آسیا بازی کنیم.

وی با گلایه از امکانات فوتبال ایران تصریح کرد: در چند سال اخیر از نظر امکانات به خصوص زمین بازی و تمرین دچار مشکل شدیم. اکثر زمین‌ها واقعا خراب و بد است. وضعیت به جای این که بهتر بشود، خیلی بدتر شده است. چند سال پیش همه از توپ راضی بودند، اما مدل جدیدتر آمد و سال گذشته هیچ فردی از توپ‌ها راضی نبود. می‌دانم مشکل تحریم هم است، اما در بحث کیفیت توپ و زمین باید خیلی توجه بیشتری شود. با این شرایط، کیفیت بازی‌ها و مسابقات پایین می‌آید و کم گل و بی هیجان می‌شوند.

گل محمدی در خصوص برگزاری بازی معوقه با نساجی بعد از فینال آسیا، افزود: مجبوریم این شرایط را تحمل کنیم و باید طوری برنامه ریزی کنیم که فشار زیادی به بازیکنان نیاید. صحبت درباره بشار زیاد است. ترجیح می‌دهم قبل از فینال صحبتی نکنم.

سرمربی پرسپولیس در مورد این که شانس عیسی آل کثیر مهاجم محروم پرسپولیس برای بخشش از سوی دادگاه عالی ورزش و جود دارد یا خیر ، تاکید کرد: اطلاع دقیقی از بحث پیگیری ندارم، اما فکر می‌کنم شانس زیادی وجود ندارد. باتوجه به اتفاقات اخیر و مباحث حقوقی شانس زیادی نیست، اما ناامید نیستیم. اگر اتفاق خوبی رخ بدهد، استقبال می‌کنیم.

وی در پایان با تمجید از عملکرد علیرضا بیرانوند در دیدار با تاتنهام انگلیس، گفت: داشتم بازی را تماشا می‌کردم. از بازی خوب بیرانوند خوشحال شدم و لیاقت او بیشتر از این‌ها است. امیدوارم در باشگاهش موفق باشد. بیرانوند توپ‌های زیادی گرفت و روی گل‌هایی هم که خورد مقصر نبود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار