رحیمی گفت: مجوز استخدام ۶۹ پرستار بومی برای بیمارستان شفای سقز صادر شده است و بزودی فراخوان آن اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهزاد رحیمی نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت:پرستاران همواره برای سلامتی مردم و کنترل بیماری کرونا تلاش‌های شبانه روزی داشتند و باید همه ما قدردان زحمات بی پایان این قشر جامعه باشیم.

او با بیان اینکه چند ماه قبل نبود کپسول اکسیژن در بیمارستان‌های سقز و بانه بار روانی زیادی را در بین مردم بوجود آورد، گفت: هم اکنون بیمارستان امام خمینی (ره) سقز و بیمارستان بانه به دستگاه اکسیژن ساز مجهز شدند و این مشکل برطرف شد.

رحیمی با اشاره به اینکه جراحی مغز و اعصاب برای اولین بار در بیمارستان شفای سقز با موفقیت انجام شد، اضافه کرد: تجهیز بیمارستان شفا کماکان ادامه دارد و این عمل جراحی باعث شد تا عزم ما برای مجهز کردن این بیمارستان دوچندان شود.

او با بیان اینکه دستگاه سنگ شکن بیمارستان امام خمینی سقز بنابر دلیل شخصی سرمایه داران، از این بیمارستان سقز خارج شد، یادآور شد: از وزارت بهداشت و درمان درخواست کردیم تا دستگاه سنگ شکنی را برای بیمارستان شفا اختصاص دهند و امیدواریم هرچه زودتر این دستگاه به امکانات بهداشت و درمان سقز اضافه شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه سی تی اسکن و هفت تخت اس سی یو جدید به تجهیزات کادر بیمارستانی شهرستان سقز اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.