دوئل جذاب بیرانوند با ستاره‌های زهرآگین تاتنهام از دید رسانه بلژیکی

یک رسانه بلژیکی به تقابل جذاب علیرضا بیرانوند با ستاره‌های تیم فوتبال تاتنهام انگلیس پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتبال آنتورپ بلژیک با دروازه بانی علیرضا بیرانوند گلر تیم ملی فوتبال ایران، در لندن برابر تاتنهام با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و در گروه J دوم شد. رسانه lalibre به تمجید از عملکرد بیرانوند درون دروازه آنتورپ و دوئل این گلر با ستاره‌های زهرآگین تاتنهام پرداخت و نوشت: 

" اولین بار در دقیقه ۳۴ بود که اولین موقعیت برای تاتنهام به وجود آمد که جیووانی با خالی دیدن دفاع آنتورپ، ضربه‌ای به توپ وارد کرد که توسط دروازه بان ایرانی  آنتورپ متوقف شد. علیرضا بیرانوند برای اولین بار توسط کادر فنی آنتورپ در این بازی حساس در لیگ اروپا به کار گرفته شد. دروازه بان ایرانی دقایقی بعد با پیروزی در دوئل خود با کارلوس وینیسیوس (دقیقه ۴۳) نشان داد شایسته حضور درون دروازه تیمش است.

در نیمه دوم و در دقیقه ۵۷ بازی این وینیسیوس برزیلی بود که دروازه را با پاس هری کین باز کرد. دروازه بان ایرانی سپس مقابل سون هیونگ مین بسیار قاطعانه عمل کرد و نگذاشت این بازیکن کره‌ای برایش دردسرساز شود. هری کین نزدیک بود ۲ بار از نقطه کرنر به بیرانوند گل بزند. اگر چه این بازی به سود آنتورپ پیش نرفت، اما نحوه بازیکنان این تیم دلنشین بود. "


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عليرضا
۰۸:۳۲ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
واقعا ما لرا رو روسفيد كردي
هرجا بريم برينيم پرچم لرا بالاس
بريم برينيم
آخرین اخبار