هواشناسی پیش بینی کرده است از ظهر فردا سرعت وزش باد‌های شمالی بر روی دریا تا حدودی افزایش یابد.

سرعت وزش باد روی خلیج فارس افزایش می‌یابدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ۲۴ ساعت آینده گاهی وزش ملایم باد، غبار محلی و در ابتدای صبح نیز در برخی نقاط مه از پدیده‌های غالب در استان خواهد بود.

محمدرضا انصاری افزود: پیش بینی می‌شود از ظهر فردا سرعت وزش باد‌های شمالی بر روی دریا تا حدودی افزایش یابد. همچنین در ساعاتی از وقت امروز و فردا با افزایش ابر در مرکز خلیج فارس، احتمال بارش پراکنده باران نیز در این نواحی دور از انتظار نیست.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به پیش بینی ۲۴ ساعته وضعیت جوی و دریایی استان، ادامه داد: تا پیش از ظهر فردا، آسمان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی و امروز و فردا در فراساحل مناطق جنوبی استان افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده باران خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی عنوان کرد: جهت وزش باد بیش‌تر شمال غربی تا غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت و بر روی دریا گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج: ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

انصاری افزود: در ۲۴ ساعت گذشته جم با ۷ و دیر با ۲۷ درجه سلسیوس کم‌ترین و بیش‌ترین دما را داشته‌اند.

او گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۵:۰۲ بامداد، جزر دریا ساعت ۱۰:۲۸ و مد دوم ساعت ۱۷:۲۸ است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.