رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت:با هدف حمایت از بیماران سرطانی و صعب‌العلاج موسسه خیریه امدادگران عاشورا در تربت حیدریه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین ابراهیمی‌پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در آئین افتتاح این موسسهٔ خیریه گفت: موسسات خیریه و سازمان‌های مردم نهاد نقش ویژه‌ای در توسعه عدالت‌محور خدمات سلامت دارند و راه اندازی این مرکز خیریه کمک شایانی به سلامت منطقه و بیماران نیازمند خواهد داشت.

او افزود: دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به عنوان متولی سلامت در منطقه بستر‌های لازم برای مشارکت مردم و خیرین را فراهم نموده و در چشم انداز توسعه سلامت منطقه نقش مهمی برای همراهی مردم در نظر گرفته شده است.

رستمی فرماندار ویژه شهرستان تربت حیدریه نیز توسعهٔ سلامت را نیازمند مشارکت اجتماعی دانست و گفت: مشارکت مردم یکی از مهمترین پایه‌های توسعهٔ جوامع به شمار می‌رود و در حوزهٔ سلامت منطقه با حضور مردم و خیرین شاهد اتفاقات مثبتی بوده‌ایم و با تداوم این همراهی افق‌های روشنی فراروی سلامت منطقه متصور هستیم.

 عصمتی امام جمعه تربت حیدریه هم کمک به نیازمندان را از والاترین ارزش‌های معنوی برشمرد و بیان کرد: در دین مبین اسلام به کمک کردن تاکید ویژه‌ای شده است و همراهی با دردمندان در قالب خیریه‌های سلامت از جلوه‌های ماندگار کمک به همنوع به‌شمار می‌رود که از اجر معنوی بالایی نیز برخوردار است.


انتهای پیام/ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.