۲ تیم فوتبال سلتیک و لیل در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ اروپا به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از ساعت ۲۳:۳۰ پنجشنبه شب تیم‌های سلتیک اسکاتلند و لیل فرانسه در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود نماینده اسکاتلند به پایان رسید.

بازیکنان لیل از ابتدا توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما بر خلاف جریان بازی "جولین" در دقیقه ۲۲ گل اول سلتیک را به ثمر رساند. ۲ دقیقه بعد "ایکون" روی پاس "یوسف یازیچی" گل تساوی بخش را برای لیل به ثمر رساند.

در دقیقه ۲۷ "کالوم مک گریگور" از روی نقطه پنالتی گل دوم نماینده اسکاتلند را به ثمر رساند تا نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک به سود سلتیک به پایان برسد.

در نیمه دوم شاگردان "گالتیر" برای زدن گل مساوی نهایت تلاش خود را کردند و بالاخره در دقیقه ۷۱ "تیموتی" گل تساوی بخش را برای لیل به ثمر رساند.

نتیجه تساوی تنها ۴ دقیقه دوام داشت و در دقیقه ۷۵ "تورنبول" گل سوم نماینده اسکاتلند را به ثمر رساند تا این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود سلتیک به پایان برسد.

سلتیک با این پیروزی ۴ امتیازی شد و در قعر جدول گروه H باقی ماند. لیل هم با کسب ۱۱ امتیاز به عنوان تیم دوم از این گروه به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کرد.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار