"مارک سلبی" مرد شماره ۴ دنیای اسنوکر با شکست "جک جویس" به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در دومین مرحله از مسابقات اسنوکر آزاد اسکاتلند (Scottish Open) "مارک سلبی" مرد شماره ۴ دنیای اسنوکر و مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها در مقابل "جک جویس" نفر ۵۷ رنکینگ جهانی رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

سلبی در فریم‌های اول و چهارم این بازی با زدن بریک‌های ۱۲۹ و ۱۲۱ امتیازی موفق به ثبت سنچری شد. در رشته اسنوکر زمانی که اسنوکر باز بریک ۱۰۰ و بیش از آن بزند، موفق به ثبت سنچری می‌شود.

در دیگر بازی مهم این مرحله "کایرن ویلسون" نفر ۵ رنکینگ جهانی هم به مصاف "میشل هولت" رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری رسید.

اتفاق عجیب مرحله یک شانزدهم نهایی در بازی "جیمی اونیل" و "شان مورفی" مرد شماره ۷ رنکینگ جهانی رخ داد. اونیل که در مرحله قبلی حسین وفایی را از دور رقابت‌ها حذف کرده بود، در این دیدار هم شگفتی بزرگی خلق کرد و مورفی را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست داد. اونیل در رده ۹۲ رنکینگ حرفه ای‌ها قرار دارد.

تمامی دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی مسابقات اسنوکر آزاد اسکاتلند از ساعت ۲۲:۳۰ امشب (پنجشنبه) و به طور هم‌زمان برگزار می‌شود.

این مسابقات در سالن مارشال آرنای شهر میلتون کینز برگزار می‌شود و به فاتح رقابت‌ها مبلغ ۷۰ هزار پوند پاداش داده می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار