مدیر آموزش و پرورش ماهشهر گفت: ارتباط بین خانه و مدرسه تعاملی ۲ طرفه بوده و در رشد تربیتی و تحصیلی دانش آموزان تاثیر گذار است.

 عبدالخالق درویشی مدیر آموزش و پرورش ماهشهردر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با اشاره به نقش مهم اولیا در ارتباط بین خانه و مدرسه در رشد تربیتی و تحصیلی دانش آموزان گفت: رابطه خانه و مدرسه تعاملی ۲ طرفه است.

او افزود: امروز ضرورت دارد کارگروه‌هایی شورا تشکیل شود تا از مشارکت مادی و معنوی سایر بزرگواران بهره برده و بتوانیم برخی چالش‌های پیش رو را مرتفع کنیم.

درویشی بیان کرد: با وقوع شرایط جدید و تغییرات حادث شده دغدغه اولیا نسبت به گذشته بیشتر شده است و بخش عمده فعالیت‌های تربیتی به واسطه مشارکت اولیا محقق می‌شود و به سرانجام می‌رسد و امروز والدین به عنوان یاریگران تربیتی حداکثر همراهی و همگرایی را با دستگاه تعلیم و تربیت دارند و بایستی از این ظرفیت بهره برده و به طور کمی و کیفی فعالیت‌ها را ارتقای بدهیم.

اولیاء دانش آموزان به عنوان صاحبان اصلی سرمایه های با ارزش، حق اظهار نظر، نظارت و در مواردی حق دخالت در مسائل مربوط به آموزش و پرورش را دارند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار