رئیس اداره پست گلستان گفت: با اعمال محدودیت‌های کرونایی و افزایش خرید‌های اینترنتی در این ایام روزانه بیش از ۱۰ هزار مرسوله پستی به خارج از استان ارسال می‌شود.

جلالی رئیس اداره پست گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: مجموعه پست استان در ایام اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی به صورت تمام وقت و سه شیفت در حال ارائه خدمات است.

او افزود: بعد از اعمال محدودیت‌های کرونایی و افزایش خرید‌های اینترنتی در طول روز بیش از ۱۰ هزار مرسوله از استان خارج می‌شود و برای نخستین بار آمار صادره مرسولاتمان از آمار وارده که حدود ۸ هزار مرسوله است، بیشتر شد.

جلالی از همکاری با ۱۹۰ فروشگاه اینترنتی در استان خبر داد و گفت: این فروشگاه‌ها و کسب و کار‌های خانگی انواع محصولات مانند پوشاک، کیف، کفش، صنایع دستی و ... را به نقاط مختلف استان و کشور ارسال می‌کنند.

رئیس اداره پست گلستان افزود: فعالیت اداره پست حتی در روز‌های تعطیل هم برقرار است و از ساعت ۳ صبح مرسولات آماده تحویل به بخش باربری می‌شوند.


جلالی گفت: از آن جایی که مردم در شرایط محدودیت‌های کرونایی بیشتر مایحتاج خود را اینترنتی خریداری می‌کنند اداره پست تلاش می‌کند در سریع‌ترین زمان ممکن کار انتقال بسته‌های پستی را انجام دهد تا به فاصله گذاری اجتماعی در جامعه کمک کند.

او با بیان اینکه ما در اداره پست تلاش می‌کنیم ارتباط بین مجموعه مردم و دولت برقرار شود، افزود: سعی می‌کنیم ارتباط مردم را با دنیای تجارت الکترونیک از نقاط مختلف شهری و روستایی برقرار کنیم و به بازار فروش کشوری و حتی بین المللی برسانیم تا اشتغال ایجاد شود.

جلالی گفت: استان گلستان امسال در ۶ ماه نخست رتبه نخست کشور در ارسال حجم مرسوله را به دست آورد و
حجم مرسولات ما در ایام کرونا ۵ برابر افرایش پیدا کرد.

او ادامه داد: در گذشته در استان بیش از ۲۲ فروشگاه اینترنتی نبود، اما در حال حاضر بالغ بر ۱۹۰ فروشگاه اینترنتی در سطح استان فعال است.

انتهای پیام/ق
برچسب ها: پست ، خرید اینترنتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.