فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: رزمایش انتظامی ترافیکی ویژه زمستان از ۲۰ آذرماه امسال آغاز و به مدت ۳ ماه و تا پایان ۲۰ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان در رزمایش انتظامی ترافیکی ویژه زمستان با بیان اینکه امنیت یکی از ضروری ترین نیاز های مردم هر جامعه ای است گفت: استان ما با توجه به آماری که دستگاه های متولی امر تامین امنیت ارائه دادند، استانی امن و در تمام شاخص های انتظامی و امنیتی در وضعیت مطلوب قرار دارد.

او افزود: برای تمامی موضوعات امنیتی و انتظامی، رزمایش و اجرای طرح در دستور کار قرار میگیرد تا این موضوعات با حساسیت بیشتری دنبال شود.

سردار حسنی ادامه داد: امروز طرح زمستانی در جاده های استان با حضور عوامل نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی و با همراهی سایر دستگاه های دخیل در امنیت جاده ها، در محور های مواصلاتی استان آغاز می شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان ابراز داشت: طرح زمستانه، در ۴ گردنه برفی استان، گردنه بشم در محور سمنان-فیروزکوه، گردنه آهوان در محور سمنان-دامغان، گردنه سرگز در محور سمنان- شهمیرزاد و فولاد محله و گردنه خوش ییلاق در محور شاهرود-آزادشهر اجرایی می شود.

او با بیان اینکه ین طرح از ۲۰ آذرماه سال جاری و به مدت ۳ ماه و تا پایان ۲۰ اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت ادامه داد: از تاریخ ۲۰ اسفند طرح زمستانه تمام نخواهد شد و تنها عنوان آن به طرح نوروزی تغییر می یابد.

انتهای پیام / گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.