مدیر تعاون روستایی هرمزگان به کلیپ منتشر شده در فضای مجازی در خصوص ریخته شدن بخشی از بادمجان‌های کشاورزان رودانی در کف خیابان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، روز گذشته کلیپی در فضای مجازی در خصوص ریخته شدن بخشی از محصول بادمجان کشاورزان رودانی در کف خیابان منتشر شد.

سیروس اسدپور،مدیر تعاون روستایی هرمزگان امروز در واکنش به کلیپ پخش شده گفت: عرضه انبوه بادمجان پس از توقف دو روزه برداشت به علت بارندگی، موجب انباشت این محصول شد.


بیشتر بخوانید


اسدپور افزود:با تلاش مرکز تعاون روستایی، بادمجان قلمی کشاورزان رودانی کیلویی ۸۰۰ تومان و بادمجان دلمه‌ای نیز کیلویی ۵۰۰ تومان خریداری می شود.

به گفته مدیر تعاون روستایی هرمزگان، اکنون مرز‌های کشور برای صادرات باز است، ولی تقاضایی از طرف دیگر کشور‌ها وجود ندارد.

اسدپور گفت: در تلاش هستیم تا بخشی از بادمجان برداشت شده به کشور افغانستان صادر شود و بخشی هم در اختیار کارخانه‌های تولید کنسرو بادمجان قرار بگیرد، اما حجم زیاد این محصول بازار‌های مصرف را اشباع کرده است.

اسدپور، تعطیلی رستوران‌ها به علت شیوع کروناویروس را از دیگر عوامل کاهش تقاضا برای خرید بادمجان عنوان کرد.

او با اشاره به خرید توافقی این محصول، افزود: کشاورزان برای فروش محصول بادمجان می‌توانند به مراکز تعاون روستایی در شهرستان‌های محل سکونت خود مراجعه و سپس میزان بادمجان موجود و رقم فروش را اعلام کنند تا در گام بعدی کارشناسان جهت خرید اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۰ آذر ۱۳۹۹
آخ جون! بادمجون!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۰ آذر ۱۳۹۹
پس چرا در مغازه کیلو ۸۰۰۰ هزار تومان است
واقعا چرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۰ آذر ۱۳۹۹
تو تره بار كيلويي ٤٠٠٠ تومنه