معاون امور اقتصادی استانداری همدان از معرفی ۱۰ واحد مرغداری متخلف به تعزیرات حکومتی این استان خبر داد.

معرفی ۱۰ واحد مرغداری متخلف به تعزیرات حکومتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ظاهر پور مجاهد، معاون امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه با اخلال گران بازار گوشت مرغ به شدت برخورد قانونی می‌شود، گفت: فهرستی از این مرغداران متخلف از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان تهیه شده و این افراد که در شرایط کنونی قصد سوءاستفاده و سودجویی داشتند به تعزیرات حکومتی معرفی شدند تا مجازات شوند.

او با اشاره به اینکه تولید مرغ در استان به تعادل رسیده است و بخش عمده‌ای از گوشت مرغ مورد نیاز از داخل استان تامین می‌شود، افزود: کمبودی در این زمینه وجود ندارد و التهاب روز‌های گذشته در بازار مرغ فروکش کرده است.

معاون امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه هم اکنون مرغ با نرخ کیلویی ۲۳ هزار تومان همانند استان‌های مجاور عرضه می‌شود، گفت: قرار است نرخ مرغ به قیمت مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان در طی روز‌های آینده در بازار عرضه شود.

معاون استاندار همدان اضافه کرد: علاوه بر مجازات مرغداران متخلف، مرغ فروشی‌هایی که گرانفروشی کرده‌اند نیز با نظارت و کنترل بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت به تعزیرات حکومتی معرفی و مغازه تعدادی از این اصناف خاطی نیز پلمب شده است.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.