اجرای ۱۳۰ میلیارد تومان طرح توسط شرکت توزیع برق تبریز

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت:امسال ۲ هزار و ۱۱۲ طرح با بیش از ۱۳۰میلیارد تومان اعتبار توسط این نهاد در محدوده تبریز اسکو و آذرشهر اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، کاظمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در تشریح پروژه‌های بهره‌برداری شده شرکت توزیع برق تبریز گفت: امسال یک هزار و ۳۹۷ پروژه با اعتباری افزون بر ۷۸ میلیارد تومان در حوزه تامین برق، ۴۷۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان در حوزه اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های شهری و روستایی و ۱۰۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان در حوزه‌ طرح‌های کاهش تلفات به اجرا در آمده است.

او افزود: در این مدت ۵۱ طرح با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان در حوزه ایجاد قدرت مانور، هشت پروژه با اعتباری بالغ بر ۴.۵ میلیارد تومان در راستای توسعه فیدر‌های جدید و ۵۱ پروژه با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان نیز به منظور توسعه و بهبود سیستم‌های روشنایی معابر در شرکت توزیع برق تبریز اجرا شده است.

او از اجرای ۲۷ پروژه‌ تعویض کنتور با اعتباری بالغ بر ۳.۵ میلیارد تومان در راستای اهداف پویش هر هفته _الف_ب_ایران خبر داد.

شرکت توزیع برق تبریز با دربرگیری شهر‌های تبریز، اسکو و آذرشهر بیش از یک میلیون مشترک دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.