کلهر: بازی با نماینده چین در فینال آسیا به نفع پرسپولیس است/ سرخپوشان می‌توانند قهرمان شوند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت این تیم در فینال آسیا توضیحاتی را ارائه کرد.

محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: به نظرم همه تیم‌هایی که به مرحله نیمه نهایی شرق آسیا راه یافته اند با کیفیت هستند. البته موضوع مهم این است که در حال حاضر پرسپولیس شرایط خوبی دارد و در همه نقاط زمین بازیکن سرعتی و قدرتی دارد و علاوه بر این پرسپولیسی ها از تکنیک فوق العاده‌ای نیز برخوردار هستند.

حضور اینیستا در تیم ویسل کوبه نوید خوبی برای آینده فوتبال چین می دهد

کلهر بیان کرد: به هر حال ۴ تیم راه یافته به مرحله  نیمه نهایی شرق آسیا به خصوص تیم‌های سامسونگ و اولسان هیوندای کره جنوبی نسبت به تیم‌های ویسل کوبه ژاپن و بیجینگ چین با کیفیت‌تر هستند. همچنین تیم ویسل کوبه بازیکن بزرگی به نام اینیستا دارد که آخرین دوران فوتبالی خود را پشت سر می گذارد. به نظرم حضور اینیستا در تیم ژاپنی نوید خوبی برای آینده فوتبال این کشور است. البته معتقدم بازی پرسپولیس برابر تیم بیجینگ چین یا تیم ویسل کوبه ژاپن در فینال آسیا راحت‌تر از دیدار با یکی از ۲ تیم کره جنوبی است.

او ادامه داد: تیم‌های ریشه دار کره جنوبی همیشه برابر تیم‌های ایرانی خطرناک بازی می کنند و همواره نتایج خوبی هم گرفته اند. به هر حال معتقدم که تیم پرسپولیس برابر هر کدام از ۴ تیم قرار بگیرد به طور حتم می‌تواند تاکتیک های مد نظر خود را پیاده کند. سرخپوشان  انگیزه لازم برای رویارویی با این تیم‌ها را دارند. اگر پرسپولیس در فینال بتواند همانند دیدارهای خود در غرب آسیا بازی کند در آن صورت شک ندارم این تیم قهرمان آسیا می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار