چهارمین مرحله رزمایش همدلی کمک‌های مومنانه فرماندهی انتظامی استان کرمان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان استارت خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان صبح امروز در مراسم آغاز چهارمین مرحله رزمایش همدلی کمک‌های مومنانه فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: کارکنان خدوم نیروی انتظامی تاکنون ۱۰ هزار بسته معیشتی و کمک‌های تحصیلی را در بین اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع کرده اند که جای تقدیر و تشکر دارد؛ چرا که در همه عرصه‌ها حضور دارند.

او با اعلام اینکه کارکنان پلیس کرمان، ماهانه بخشی از حقوقشان را به نیازمندان اختصاص می‌دهند، افزود: این عزیزان علاوه بر حضور در صحنه مبارزه با عوامل ضد امنیت، در صحنه جهاد با مال هم حضور دارند که این سبب افتخار همه در استان کرمان است.

فرمانده انتظامی استان کرمان نیز گفت: در قالب چهارمین رزمایش همدلی کمک‌های مومنانه، هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی و تحصیلی بین مردم آسیب دیده ازکرونا، ساکن مناطق محروم و مجرمانی که دستگیر شدند و خانواده‌های آن‌ها مشکل دارند، توزیع خواهد شد.

سردار عبدالرضا ناظری افزود: کارکنان پلیس کرمان هرماه به صورت داوطلبانه بخشی از حقوق خود را به رزمایش همدلانه اختصاص می‌دهند و تاکنون ۱۰هزار بسته معیشتی به ارزش ۵ میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع شده است.

او باا شاره به استمرار این رزمایش‌ها تصریح کرد: همانطور که نیروی انتظامی در اجرای ماموریت‌های خود مقتدرانه عمل کرده و با همه اراذل و اوباش، اشرار و قاچاقچیانی که در نظم و امنیت عمومی اخلال ایجاد می‌کنند، برخورد می‌کند، از سوی دیگر رافت اسلامی را برای مردم و به ویژه ساکنان مناطق محروم استان کرمان در دستور کار دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار