رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان طرح توسعه بزرگترین واحد تولید تخم مرغ کشور در گنبدکاووس شتاب بیشتری می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، رئیس کل دادگستری گلستان و اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گنبدکاووس از بخش‌های مختلف مجموعه تولیدی شرکت کاسپین طلایی چیکا بازدید و از نزدیک مشکلات این واحد تولیدی را بررسی کردند.

هادی رئیس کل دادگستری گلستان گفت: به گفته سرمایه گذاران این واحد تولیدی، مشکلاتی در زمینه آب و برق داشتند که دستور‌های قضایی برای رفع آن صادر شد.

هاشمیان افزود: این مجموعه در حال راه اندازی فارم دوم خود با ظرفیت یکصد هزار قطعه مرغ است که امیدواریم با پیگیری‌های قضایی، راه اندازی این بخش شتاب بیشتری بگیرد و به زودی با افتتاح آن ظرفیت تولید تخم مرغ آن افزایش یابد.

او ادامه داد: بازدید میدانی از واحد‌های تولیدی در حال کار و یا واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل را در ستاد اقتصاد مقاومتی استان مستمر دنبال و برای کمک به رونق تولید استان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

این مقام ارشد قضایی استان گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۵ واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل استان دوباره رونق گرفت و ۲۰۲ کارگر آن سرکار بازگشتند.

انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.