با حضور استاندار فارس مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت آله رحیمی در مراسم معرفی مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس با تقدیر از راهی مدیر کل قبلی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: خدمت به خانواده شاهد و ایثارگران از جمله افتخارات مدیران محسوب می‌شود.

او با ابراز امیدواری برای توسعه کمی و کیفی خدمات به خانواده بزرگ شاهد و ایثارگر، گفت: سایر وزارت خانه‌ها و دستگاه‌های در توسعه این خدمات نقش دارند و مدیران این مجموعه علاوه بر لذت و افتخار خدمت گذاری، با تنگنا‌های اجرای نیز مواجه هستند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان شرایط و ویژگی‌های خاص خانواده شاهد و ایثارگران، اظهار داشت: رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات جمعیت شاهد و ایثارگران به توان بالا و تلاش مضاعف نیاز دارد.

رحیمی ساخت سریال شهید اسکندری و شهید دوران را از جمله فعالیت‌های مفید فرهنگی دراین ایام عنوان کرد و گفت: کسب رتبه‌های برتر ورزشی توسط جانبازان از دیگر فعالیت‌های ارزشمندی است که باید تقویت شود.

استاندار فارس توسعه خدمات درمانی و رفاهی را از جمله الزامات کاری در این زمینه عنوان کرد و افزود: تامین اشتغال و مسکن از دیگر نیازمندی‌های جامعه شاهد و ایثارگران است که خوشبختانه فعالیت‌های ارزشمندی در این زمینه انجام گرفته است.

گفتنی است این مراسم با تقدیر از راهی مدیر کل قبلی بنیاد و معرفی محمدی پور به عنوان مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان پایان یافت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار