مسئول کارگروه فناوری و دولت الکترونیک قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، با انتشار توئیتی از کم شدن تعداد شهرهای قرمز کرونایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با سرعت گرفتن همه گیری کرونا در کشور و قرمز شدن وضعیت اکثر استان‌ها محدودیت‌های جدیدی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شد.

یکی از این محدودیت ها، محدودیت تردد در شهرهای قرمز از ساعت ۹ شب به بعد بود و رعایت بیشتر آیین‌نامه‌های بهداشتی از سوی مردم نتایج مثبتی را به بار آورد. تعداد فوتی‌ها و بستری‌های ناشی از این بیماری و تعداد شهر‌های قرمز کمتر شد.


بیشتر بخوانید


احسان محبی نظر، مسئول کارگروه فناوری و دولت الکترونیک قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، توئیتی را درباره موفقیت محدودیت‌های جدید کرونایی منتشر کرد.

محبی نظر نوشت:

" نتایج طرح محدودیت‌های هوشمند حاکی از موفقیت است. به همت قرارگاه عملیاتی و همراهی مردم عزیز، ۸۰ درصد مقررات منع تردد را در شهر‌های قرمز ونارنجی رعایت شد و ۳۳ درصد تردد‌ها کاهش یافت. در ۱۸-۱ آذر، تعداد شهر‌های قرمز از ۱۶۴ به ۳۴ رسید. تبریک به مردم این شهر‌ها که با همدلی، این موفقیت را ساختند! "

در ادامه توئیت محبی نظر را مشاهده می‌کنید:

نتایج طرح محدودیت‌های هوشمند حاکی از موفقیت است

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار