رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: قیمت طلا امروز افزایش یافت و نرخ هر گرم طلا به یک میلیون و ۱۷۷ هزار تومان رسید.

ابراهیم محمد ولی در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا و سکه اظهار کرد: امروز قیمت هر قطعه سکه طرح جدید نسبت به روز گذشته حدود ۳۰۰ هزار تومان افزایش یافت و به ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا شرایطی را برای بازار فروش طلا و سکه به وجود آورده که طی آن انجام معامله در بخش جواهر و مصنوعات طلا تقریبا به صفر رسیده و معاملات تنها جهت سرمایه گذاری انجام می‌گیرد.
 

بیشتر بخوانید:


محمدولی ادامه داد: قیمت هر انس جهانی طی یک ماه گذشته بیش از ۷ دلار کاهش یافته، اما نرخ دلار امروز روند صعودی را تجربه کرد به همین دلایل قیمت طلا و سکه نیز روند گاه صعودی و گاه نزولی را تجربه می‌کند.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران تصریح کرد: امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۱۷۷ هزار تومان، هر قطعه سکه طرح جدید ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، طرح قدیم ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه‌ یک گرمی ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان در بازار‌های داخلی معامله شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: قیمت طلا ، قیمت سکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۲۰ آذر ۱۳۹۹
اینها قیمت خودشان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۱۹ آذر ۱۳۹۹
باز هم آقایون جیبشان خالی شده می خوان مردم را سر کیسه کنند
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۱۶ ۱۹ آذر ۱۳۹۹
دولت میگه تو بودجه 1400 دلار به 11000تومن میرسه اما سکه مرتب میره بالا.
دم خروس رو باور کنیم یا قسم ...
ببخشید yjc این دیگه ضرب المثل بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۱۹ آذر ۱۳۹۹
وقتی گران میشه نگیدکه گرونترنشه همین گفتنش باعث گرانی بیشترمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۱۹ آذر ۱۳۹۹
جناب محمد ولی رئیس اتحادیه طلا، صبح که میشه قیمت هر گرم طلا رو حدود ۳۰_۴۰هزار تومان بالا میبره و شبها که مغازه های طلا فروشی تعطیل میشه برای خالی نبودن عریضه قیمت هر گرم طلا رو حدود ۳_۴هزارتومان کاهش میده .به قیمتهای صبح و شب نگاه کنید .با توجه به اینکه قیمت اونس و دلار هیچ تغییری تا شب نکرده .این برای مردم سوال هست.لطفا" از رئیس اتحادیه طلا جواب قانع کننده و منطقی بخواهید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۱۹ آذر ۱۳۹۹
بخاطر حرف های قالیبافه
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۱۹:۲۸ ۱۹ آذر ۱۳۹۹
اینم کرامات مجلس انقلابی و کاسب تحریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۸ ۲۰ آذر ۱۳۹۹
این هم از گروگیری اقتصادی دولت کاسب مذاکره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۱۹ آذر ۱۳۹۹
جناب محمد ولی رئیس اتحادیه طلا، خیلی زحمت کشیدید که قیمت طلا و سکه رو اعلام کردید. مردم خودشان برای آگاهی از قیمت سکه و طلا می تونن وارد سایت و یا از روی تابلوی مغازه های طلا فروشی قیمت طلا و سکه رو جویا شوند.بهتره جنابعالی در مورد علت افزایش قیمت طلا و سکه علیرغم کاهش اونس جهانی و ثابت بودن نرخ دلار توضیح منطقی و قانع کننده ای بفرمائید. تو این مملکت کسی نیست که بر کار اتحادیه طلا نظارتی داشته باشه؟؟؟!!!!!! به قول یه زیدی، به احتمال خیلی خیلی قوی رئیس و نائب رئیس و کارمندان و حتی آبدارچی اتحادیه طلا ، ذینفع هستند و خوش ندارن که قیمت طلا و سکه پایین بیاد .!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار