رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: رانندگان خودروهای سنگین یک هفته فرصت دارند نسبت به نمایان سازی و نصب "مارکر" ابعاد عقب و جلوی خودرو اقدام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ حسین پورقیصری رئیس پلیس راه استان اصفهان، اظهار کرد: طبق تبصره ۱ ماده ۳۱ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی به دلیل عدم رعایت مقررات ایمنی آشکارسازی و عدم رؤیت این دسته از ناوگان در شب و اجرای دستورالعمل اجرایی با اولویت استاندارد‌های فنی و نحوه استفاده از تجهیزات ایمنی در وسایل نقلیه باری و مسافربری باید نمایان سازی ابعاد عقب و پهلوی خودرو‌های سنگین انجام شود.

او افزود: رانندگان این خودرو‌ها از مورخه ۲۰ آذرماه سال جاری به مدت یک هفته فرصت دارند نسبت به نمایان سازی و نصب بازتابنده نور یا همان " مارکر " در ابعاد عقب و جلوی خودروی خود اقدام کنند.

سرهنگ پورقیصری ادامه داد: برابر دستور العمل‌های استاندارد‌های فنی و نحوه استفاده از تجهیزات ایمنی در وسایل نقلیه باری و مسافری صادره از راهداری نمایان سازی ابعاد عقب و پهلوی خودرو‌های سنگین باری و مسافربری به منظور کاهش تصادفات جلو به عقب و پهلو است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان تاکید کرد: رانندگانی که نسبت به نمایان سازی خودروی خود اقدام نکنند مدارک رانندگی آن‌ها ضبط و مراحل قانونی انجام می‌شود.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار