یک هزارو ۵۰۰ سری جهیزیه، ۲ هزارو ۳۰۰ قلم کالای اساسی و یک هزارو ۵۰۰ سبد کالا با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسوولان به مددجویان این نهاد در استان اهدا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سیدمهدی عبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان اظهارداشت: یک هزارو ۵۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد استان با مجموع اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان اهدا شد که ۷.۵ میلیارد تومان آن از سوی کمیته امداد و بقیه توسط موسسه خیریه آتیه‌سازان مهرآیین تهران تامین شده است.

او  ادامه داد: با توجه به این مشارکت مبلغ هر جهیزیه از پنج میلیون به هشت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید که قابل قدردانی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان افزود: تعدادی تبلت با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان اهدایی بانک ملی برای دانش‌آموزان محروم استان خریداری شده که در برنامه توزیع قرار دارد.

او  بیان کرد:۵۰۰ میلیون تومان نیز از دفتر رهبر معظم انقلاب برای تهیه لوازم ضروری سیل‌زدگان تحت حمایت اهدا شده که در مجموع ۲ هزارو ۳۰۰ قلم کالا لوازم ضروری برای نیازمندان سیستان و بلوچستان تهیه شده است.

عبادی خاطرنشان کرد: از مجموع یکهزارو ۵۰۰ سبد کالای تهیه شده ۴۰۰ سبد از سوی آستان قدس رضوی و ۵۰۰ سبد توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تامین شده است.

او تصریح کرد: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در ماه‌های اخیر ۲۹ میلیارد تومان برای کمک‌های مختلف به افراد تحت پوشش کمیته امداد سیستان و بلوچستان اهدا کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: کمیته امداد استان با مشارکت مجموعه‌های مختلف از جمله بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، آستان قدس رضوی و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ۳۸۵ هزار سبد کالا میان اقشار نیازمند توزیع کرده است.

او  افزود: پس از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک‌های مومنانه تا امروز کمیته امداد سیستان و بلوچستان یک میلیون و ۱۶۰ هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان استان توزیع کرده است.

عبادی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در سیستان و بلوچستان ۴۳۰ هزار نفر در قالب ۱۶۹ هزار خانوار را تحت پوشش قرار داده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار