مهاجم تیم فوتبال استقلال درخصوص شرایط این روز‌های آبی‌ها صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ارسلان مطهری، مهاجم تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین امروز آبی‌ها اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت ما خوب است و در ۱ یا ۲ بازی نتیجه دلخواه را نگرفتیم، اما شرایط مان بد نیست و در رتبه سوم جدول قرار داریم. اول فصل است و هفته به هفته تلاش‌مان را بیشتر می‌کنیم تا نتایج دلخواه مان را بگیریم.

او افزود: یک مقدار شیطنت از بیرون تیم انجام می‌شود که اصلا درست نیست و ما خودمان از مدیریت، کادر فنی تا بازیکنان باید حواس‌مان بیشتر جمع باشد و فکر می‌کنم استقلال امسال یک مسیر خوبی را طی می‌کند. همه اعضای تیم استقلالی هستند و این همه هجمه درست نیست.

مطهری ادامه داد: آن‌هایی که شیطنت می‌کنند، استقلالی نیستند و استقلالی‌های واقعی عاشق این تیم هستند. استقلالی‌های واقعی فقط حمایت می‌کنند، چون می‌دانند بازیکن و مربی در بازی‌ها فقط به برد فکر می‌کنند. ما بازیکن استقلال هستیم و مطمئن هستم با وجود این همه بازیکن و یک کادر فنی خوب نتایج تیم خیلی بهتر خواهد شد.


بیشتر بخوانید


مهاجم استقلال در خصوص تغییر سیستم در خط حمله استقلال گفت: تعیین سیستم و روش بازی به عهده کادر فنی است. ما تابع هستیم و باید با شرایط جدید کنار بیاییم. غیبت بازیکنان مصدوم تیم فشار بیشتری را به بازیکنان دیگر وارد می‌کند و مطمئن هستم که با اضافه شدن مصدومان دست کادر فنی باز خواهد شد و خیلی استقلال بهتری می‌بینیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با شرایطی که ما داشتیم اگر تیم‌های دیگر بودند، همان بازی اول و دوم می‌نشست و به مشکل می‌خورد. همه می‌دانند که خیلی مشکل داشتیم و درست نیست درباره آن صحبت کنم. ما موقعی نتیجه می‌گیریم که مجموعه استقلال هوای هم را داشته باشند. با روندی که ما در پیش گرفته‌ایم، مطمئن باشید خیلی شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار