نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: تصفیه‌خانه آب شرب در این شهرستان وجود ندارد و کار لوله گذاری آن بدون نتیجه مانده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت:  تصفیه‌خانه آب شرب در این شهرستان وجود ندارد و یک لوله‌گذاری انجام شد تا ما را به خط آب‌رسانی غدیر وصل کنند، اما این کار ما بدون نتیجه‌ مانده است.

او بیان داشت: فاضلاب خام در وسط نخلستان سرازیر و تخلیه می‌شود و مشکل آب شهری معیوب همیشه منجر به اعتراض مردمی شده است و با این حال تأسیسات آب روستایی هم را با آن ادغام کردند؛ آبداران ۹ ماه و برخی از پرسنل حتی بیش از 2 سال حقوق نگرفته‌اند.

حجت الاسلام ناصری نژاد افزود: آب شرب شادگان از تأسیساتی به نام تأسیسات آبرسانی به پتروشیمی‌های بندر امام تأمین می‌شود، حدود ۷۰ سال پیش تأسیسات صنعتی برای انتقال آب دارخوین به بندر امام تأسیس شد که این همان است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که ما داریم این است که برخی از مسئولان ملی سفر‌های عجله‌ای دارند و زود بر می‌گردند؛ شهرستان شادگان ۲۳۰ روستا و ۳ بخش دارد، بسیاری از مردم آن به نقاط مختلف دنیا مهاجرت کردند و باقیمانده این شهر فقط ۱۵۰ هزار نفر است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.