در چارچوب بازی‌های هفته چهارم لیگ آزادگان امروز ۹ دیدار برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در چارچوب بازی‌های هفته چهارم لیگ آزادگان امروز ۹ دیدار برگزار خواهد شد و ۱۸ تیم حاضر در این رقابت‌ها به مصاف هم خواهند رفت.  

پارس جنوبی جم که با هدایت محمد نصرتی ۳ بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و صدر جدول را در اختیار دارد، این هفته در خانه به مصاف خیبر خرم آباد خواهد رفت. شاگردان امید روانخواه نیز با ۲ شکست و یک پیروزی، ۳ امتیاز کسب کرده اند و در رده دوازدهم ایستاده اند.  

هوادار تهران نیز که با ۷ امتیاز و برحسب تفاضل گل بیشتر نسبت به سایر تیم‌ها در رده دوم قرار دارد، میهمان خوشه طلایی ساوه است. خوشه طلایی فصل گذشته در قامت یک مدعی ظاهر شد ونتایج خوبی کسب کرد، اما در تا به اینجای کار تنها یک امتیاز از ۳ دیدار قبلی کسب کرده و نشانی از تیم مدعی فصل گذشته ندارد.  

چوکای تالش که هفته گذشته با حضور علی لطیفی موفق شد نخستین امتیاز خود را کسب کند، این هفته میزبان گل ریحانی است که شرایطش چندان بهتر از چوکا نیست و با ۲ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.  

در دربی جنوب، استقلال ملاثانی به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت. استقلال خوزستان هفته گذشته در خانه برابر چوکای تالش متوقف شد تا صدر جدول را از دست بدهد. با این حال شاگردان خلیفه اصل برای بازگشت به صدر جدول باید تیم تازه لیگ یکی شده استقلال ملاثانی را از پیش رو بردارند که با ۷ امتیاز در رده ششم ایستاده است.

ملوان بندرانزلی هم که فصل را با شکست آغاز کرد و در ادامه به ۲ پیروزی دست یافت، این هفته میزبان آرمان گهر سیرجان است. شاگردان مازیار زارع هفته به هفته عملکرد بهتری ارائه کردند و در حال حاضر با ۶ امتیاز پنجم هستند. در طرف دیگر آرمان گهر ۴ امتیازی است و در رده نهم قرار دارد.


بیشتر بخوانید: 

آرمان گهر حریف قابل احترامی بود/ تلاش می‌کنیم در بازی‌های بعدی به ۳ امتیاز برسیم


برنامه بازی های هفته چهارم لیگ آزادگان

بادران تهران - شهرداری آستارا  ۱۴:۰۰
ملوان - آرمان گهر  ۱۴:۰۰
قشقایی شیراز - رایکا بابل  ۱۴:۰۰
خوشه طلایی ساوه - هوادار  ۱۴:۰۰
مس کرمان - فجر سپاسی  ۱۴:۰۰
چوکا تالش - گل ریحان البرز  ۱۴:۰۰
نود ارومیه - شاهین شهرداری‌بوشهر  ۱۴:۰۰
پارس جنوبی جم - خیبر خرم‌آباد  ۱۴:۰۰
استقلال ملاثانی - استقلال خوزستان ۱۴:۰۰

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار