رئیس بازرسی کل کشور برای بررسی وضعیت بحران فاضلاب و آبگرفتگی‌ها وارد آبادان شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان رئیس بازرسی کل کشور پیرو دستوری که رئیس قوه قضاییه ابلاغ کرد از دو روز پیش به خوزستان آمد و در پی مطالبات مردمی و به منظور بررسی علل و آسیب‌هایی آبگرفتگی امروز به آبادان و خرمشهر سفر کرده است.

سفر رئیس بازرسی کشور همچنین به منظور بررسی میدانی مشکلاتی است که برای مردم در سال‌های گذشته و به ویژه در زمان بارندگی پیش می‌آید.

رئیس بازرسی کل کشور وارد آبادان شد

بازرسان ویژه قوه قضاییه در این سفر، تخلف، کوتاهی و قصور احتمالی برخی مسئولان و دستگاه‌های متولی را بررسی و در صورت نیاز اقدام قانونی می کنند.

مردم آبادان و خرمشهر در پویشی از رئیس قوه قضائیه خواستند رئیس بازرسی کل کشور در سفر به این دو شهرستان مشکلات فاضلاب آن‌ها را هم بررسی کند.

شهروندان می‌گویند: سال هاست این دو شهرستان با مشکلات و بحران فاضلاب شدید روبرو هستند و این دو شهر مقاوم، اما جنگ زده نیازمند مدیریت فاضلاب و آسفالت هستند.

رئیس بازرسی کل کشور وارد آبادان شد

رئیس بازرسی کل کشور در بدو ورود به آبادان به منطقه سلیچ رفت یکی از مناطقی که ساکنانش از نظر زیر ساخت به ویژه فاضلاب و آبگرفتگی در روزهای اخیر با مشکلات زیادی دست به گریبان بودند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.