مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت انجام فعالیت‌های ورزشی گفت: راه اندازی پویش ورزش در خانه گامی در راستای افزایش سلامتی شهروندان در روز‌های کرونایی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی ضمن دعوت از مردم برای پیوستن به پویش ورزش در خانه گفت: ورزش کردن بهترین راه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و بیماری‌های مختلف است.

او با بیان اینکه پویش ورزش در خانه اولین و مهمترین راهکار برای افزایش توان قلبی و توسعه سلامتی عموم شهروندان است،گفت: دفتر توسعه ورزش‌های همگانی وزارت ورزش و جوانان با ارائه یک طرح جامع در خصوص ورزش کردن کودکان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و حتی کهنسالان، توانسته گام‌های موثری در زمینه ارتقای سلامت عموم مردم بردارد.

او گفت: در آذربایجان شرقی نیز توسط معاونت ورزشی اداره کل و هیات ورزش‌های همگانی استان، طرح ارائه شده از سوی وزارت با دقت اجرا می‌شود تا تعطیلی برخی باشگاه‌های ورزشی و عدم حضور مردم در اماکن ورزشی را بتوان به این وسیله جبران کرد.

بهتاج افزود: از هموطنان عزیز دعوت می‌کنم با پیوستن به پویش ورزش در خانه، تحرک بدنی کافی داشته باشند و سلامتی خود را تضمین کنند، زیرا همواره پیشگیری بهتر از درمان است و ورزش بهترین راه برای پیشگیری از بیماری کرونا و بیماری‌های مختلف است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.