افزایش ۲۵ درصدی ظرفیت خوابگاه‌های دانشگاه امیرکبیر

معاون دانشجویی دانشگاه امیرکبیر گفت: براساس برنامه راهبردی این دانشگاه، تاکنون ظرفیت خوابگاه‌های ما ۲۵ درصد رشد داشته است.

سیاوش خرسندی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعمیر خوابگاه شهید عبدالحسین ناجیان این دانشگاه اظهار کرد: این خوابگاه متشکل از سه ساختمان بود که در روند بازسازی و تعمیرات این سه ساختمان به یکدیگر متصل شد.

او افزود: در این مجموعه خوابگاهی حدود ۲۰۰ نفر از دانشجویان دختر در مقطع تحصیلات تکمیلی این دانشگاه اسکان دارند که با براساس بازسازی و تعمیرات صورت گرفته ۳۰ درصد به ظرفیت این خوابگاه افزوده شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصریح کرد: با اجرای این پروژه به سرانه فضای فیزیکی خوابگاه برای هر دانشجو، یک متر مربع افزوده شده است.

او یادآوری کرد: این مجموعه خوابگاهی با کمک خیرین دانشگاهی، صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و سازمان اموردانشجویان تعمیر و بازسازی شده است.

خرسندی بیان کرد: هزینه اجرای این پروژه حدود ۲.۳ میلیارد تومان بود که طی ۴.۵ ماه به طول انجامید. براساس برنامه راهبردی این دانشگاه تاکنون ظرفیت خوابگاه‌های ما ۲۵ درصد رشد داشته است؛ برنامه داریم ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی تا ۵۰ درصد افزایش پیدا کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار