کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: امروز هوای بخشی از شهر های کرمان مه آلود است و برای فردا بارش برف و باران در برخی مناطق استان پیش بینی می‌شود.

مریم سلاجقه کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،با اشاره به این که هم اکنون آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری است گفت:برای امروز مه آلود بودن هوا در برخی از مناطق و کاهش دما در سطح استان پدیده غالب است.

او افزود: امروز شهرستان‌های کرمان، زرند و رفسنجان را مه غلیظ فرا گرفته است.

سلاجقه با اعلام این که برای فردا بارش باران و برف در استان پیش بینی می‌شود گفت: ناپایداری‌ها در مناطق سردسیر  بصورت برف و دربقیه مناطق باران پیش بینی می‌شود.

او با اشاره به این که هوای سرد و کاهش دما همچنان در استان ادامه دارد بیان کرد:گلخانه دارن برای تنظیم دمای گلخانه‌های خود دقت لازم را داشته باشند و کشاورزان مراقب سرمازدگی محصولات خود باشند.

سلاجقه گفت: در حالی که مردم منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با ۲۲ درجه‌ی سانتیگراد، گرم‌ترین روز را در استان پشت سر گذاشته اند، لاله زار با ۹ درجه سانتیگراد زیر صفرسردترین نقطه کشور به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۳ درجه‌ی سانتیگراد زیر صفر اعلام کرد و افزود: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.